Gå til innhold

Idealvekt

Anbefalte innlegg

Gjest Dianafe
Skrevet

Jeg slanker meg og er litt usikker på hva min idealvekt er... Har alltid vært overvektig så det er vanskelig å forestille meg hvordan jeg "burde" se ut som slank.

Hvor høy er du og hvor mye kunne du tenke deg å veie hvis du kunne velge?

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• tiliti

4

• Gyda

3

• laguna1365380434

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Dianafe
Skrevet

Jeg er forresten kvinne så jeg ønsker svar fra kvinner! Det er jo litt forskjell på menn og kvinners idealvekt... :-)

Gjest prust
Skrevet

Jeg er 34 år og 170 cm høy. I mitt voksne liv har jeg veid mellom 60 og 67, med unntak av tre graviditeter, der jeg var oppe i 87 på det meste.

Veier 67 nå. Har som langsiktig ønske å komme ned i 60, men skal være godt fornøyd om jeg kunne veie 63. Gjør ingenting for å gå ned i vekt, bortsett fra å amme :-)

Gjest someone out there..
Skrevet

jeg er 19, er ca. 175 høy og veier ca 60 kg. er ikke helt fornøyd med det, ville vært nede i rundt 55-56..men er redd jeg mister de formene jeg ønsker å beholde da, dessuten hater jeg å slanke meg...jepp :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

jeg er 19, er ca. 175 høy og veier ca 60 kg. er ikke helt fornøyd med det, ville vært nede i rundt 55-56..men er redd jeg mister de formene jeg ønsker å beholde da, dessuten hater jeg å slanke meg...jepp :)

Hvorfor vil du veie så lite?

Skrevet

Jeg er ca. 170 cm. og veier 60 kg. Det kan forresten variere litt med et par kilo. Jeg trives nok best med å veie 59 enn 62, for det er dette jeg vipper mellom...

Jeg ganske fornøyd med kroppen min. Trener nokså mye, så den er i god form.

Muskler under og et lite "jentete" lag med fett over, slik at det ikke er for hardt. (men det var kanskje ikke det du spurte om?!)

Gjest forfeita
Skrevet

Jeg er vel 167 eller noe sånt, veier nå 54/55. Idealvekt har jeg ikke peiling på, men etter å ha sett meg i speilet, trenger jeg å få av endel!

Skrevet

Min søster er 3 cm lavere enn deg. Hun var nede i ca 55 kg en gang, og da så hun ikke bra ut.

Gjest someone out there,,.
Skrevet

Hvorfor vil du veie så lite?

det er ikke lite akkurat..veide det for noen år siden, men har litt for mye sideflesk og litt for mye rumpe nå synes jeg..derfor=) jeg er ikke spesielt lubben, men tror jeg trives bedre med å veie ett par kg mindre..føler jeg må dra ned gensere osv hele tiden pga sideflesket gjør sånn at de sklir opp osv...hehe..føler meg rett og slett ikke så komfortabel!!:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

det er ikke lite akkurat..veide det for noen år siden, men har litt for mye sideflesk og litt for mye rumpe nå synes jeg..derfor=) jeg er ikke spesielt lubben, men tror jeg trives bedre med å veie ett par kg mindre..føler jeg må dra ned gensere osv hele tiden pga sideflesket gjør sånn at de sklir opp osv...hehe..føler meg rett og slett ikke så komfortabel!!:)

Det tror jeg det bare noe du føler! Du er jo ganske høy og veier ikke mye! =)

Gjest Ramina
Skrevet

Jeg er 166 og veier ca 50 kg.

Nå er jeg slank, men jeg går gjerne opp - og ned en tre kg. eller så.

Trives vel slik jeg er, jeg er veldig heldig på den måten at når jeg legger på meg noen kg. og også tar av så er det på de "rette" stedene, dvs. mage, hofte, rumpe, lår.

så jeg beholder "alltid" formene uansett.

som mannen min sier : " du er helt strøken du, og like fin om du er slank eller veier noen kg. mer"

Å være fornøyd med seg selv er viktigst, uansett om andre menr man er noe slank eller noe lubben, husk det :)

Gjest Ramina
Skrevet

Jeg er vel 167 eller noe sånt, veier nå 54/55. Idealvekt har jeg ikke peiling på, men etter å ha sett meg i speilet, trenger jeg å få av endel!

Mener du det`?

Jeg er 166 og veier rundt en 50 kg. og jeg er slank, veldig slank. Har former riktignok, men ser veldig grei ut med fem, seks kg. til på ribbena.

?

:)

Gjest someone out there
Skrevet

Min søster er 3 cm lavere enn deg. Hun var nede i ca 55 kg en gang, og da så hun ikke bra ut.

jeg har veid det før selv også, var 14-15 år da..og kanskje ett par cm lavere, men var langt ifra syltynn...jeg vil ha former, det er ikke det, men er ikke helt fornøyd med formene slik de er nå..:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvis du syns du er for feit, da er det nesten som jeg lurer på om du har et (spise)problem :(

Gjest someone out there,,
Skrevet

Det tror jeg det bare noe du føler! Du er jo ganske høy og veier ikke mye! =)

ja det er kanskje det...men jeg ser jo hvordan jeg selv ser ut, hvordan klær sitter på meg osv...men er nok bare jeg som er litt selvkritisk:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

jeg har veid det før selv også, var 14-15 år da..og kanskje ett par cm lavere, men var langt ifra syltynn...jeg vil ha former, det er ikke det, men er ikke helt fornøyd med formene slik de er nå..:)

Du kan ikke sammenligne vekten din nå med da du var 14!

Da jeg var på den alderen veide jeg ingenting i forhold til nå! Men jeg er slettes ikke tykk fordi (er 23 nå)

Gjest M.Angelica
Skrevet

ja det er kanskje det...men jeg ser jo hvordan jeg selv ser ut, hvordan klær sitter på meg osv...men er nok bare jeg som er litt selvkritisk:)

...eller bare dårlig/lav selvtillitt??

Skrevet

HÆ?!?!?! Rart speil du har.... Få deg et nytt! Slår deg med ti kilo og i mitt speil ser jeg så fin og slank ut atte!

Skrevet

Glem det. Hvis du virkelig er seriøs har du et problem.

Jeg er 152 cm / 56-57 kg og jeg kunne nok gått ned 4-5 kilo uten at det hadde gjort noe. Men kjæresten min sier bare:"Jeg synes du er slank jeg." :o)

Skrevet

Du har en BMI på 19, hadde du ligget 0,5 lengre ned så hadde du vært regnet som undevektig... Du er TYNN! Sideflesk kan du umulig ha! Du er blitt en kvinne og har fått kvinnelige hofter, det er ikke flesk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...