Sofies mamma Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 162, drøm: 63 kg. da synes jeg at jeg er akkurat passe til min bygning og høyde. Men jeg veier 69. 0 Siter
Goliath Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 175 høy og 60 kilo betyr tynn. Jeg sa ikke et ord om beinrangel, det var ditt ord. Jeg sa hun var tynn. Og det er hun. Det har du helt rett i. Og hun kan jo fremdeles se flott ut selv om hun er tynn:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Det har du helt rett i. Og hun kan jo fremdeles se flott ut selv om hun er tynn:-) Selvfølgelig! Sannsynligvis er hun en kjempeflott jente med akkurat passelige kvinnelige former. ) 0 Siter
Gjest someone out there Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Selvfølgelig! Sannsynligvis er hun en kjempeflott jente med akkurat passelige kvinnelige former. ) takk for det dere 0 Siter
MsSophie Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Det går ikke å besvare det spørsmålet generelt sett. Alle er forskjellige bygd og vil derfor ha forskjellig "idealvekt" i forhold til høyden. Ikke minst er det avhengig av hvor mye muskelmasse du har, og hvordan kiloene er fordelt rundt om på kroppen - i tillegg til smak og behag. Men skal man først generalisere, så kan man si at din idealvekt høyst sansynlig er vesentlig høyere enn hva du selv synes. "Men skal man først generalisere, så kan man si at din idealvekt høyst sansynlig er vesentlig høyere enn hva du selv synes." Sånn generalisering er jeg for.....vakre ord som klang godt i mine ører....:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Når en er 167 og veier 54/55, så kan en umulig være for feit. Uansett. Nåja..Jeg er littegranne høyere og eier ca 55 og jeg kunne FINT gått ned en 3-4 kg.Jeg kunne hvertfall ikke fint gåttopp samme;-) Uten at det er noe jeg stresser med. Men jeg er HVERTFALL ikke supertynn. Tror det kommer helt ann på hvordan ting sitter. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Nåja..Jeg er littegranne høyere og eier ca 55 og jeg kunne FINT gått ned en 3-4 kg.Jeg kunne hvertfall ikke fint gåttopp samme;-) Uten at det er noe jeg stresser med. Men jeg er HVERTFALL ikke supertynn. Tror det kommer helt ann på hvordan ting sitter. Men jeg nekter å tro at du er for feit fordi! Når det er sagt, så er det nok forskjellig fra person til person hva en mener "for feit" er. Dette er iallfall FOR FEIT: http://mywits.com/images/uploads/bigfatwoman.jpg 0 Siter
serendipity Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jeg er ca. 1.60 og veier vel ca. 62 kg. Kunne tenkt meg å veie 57... 0 Siter
Gjest 47kg for meg Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jeg er bare 155 cm og idealvekta mi er 47kg! Veier 53kg nå og hadde jeg gått ned 5kg tror jeg jeg hadde vært mye finere! Forhåpentligvis hadde jeg mistet vekten på magen og bena 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Men jeg nekter å tro at du er for feit fordi! Når det er sagt, så er det nok forskjellig fra person til person hva en mener "for feit" er. Dette er iallfall FOR FEIT: http://mywits.com/images/uploads/bigfatwoman.jpg Ooops, det var ikke bra, nei:-o Folk kan nå foresten kle så mye forskjellig når det kommer til kiloer(dog sikkert ikke så mange som kler DEN type kiloer;-)) Men jeg tror man fort kan bli litt bombastisk når det kommer til BMI og forhold høyde/vekt og sånn. Jeg har på samme høyde som nå (i slutten av tenårene og i begynnelsen av tjueåra) veid helt nedi 47-48 kilo og da VAR jeg nok ganske tynn, men ikke så folk la merke til det, eller synes jeg så spesielt skrapet ut. Selv mora mi er enig i at jeg nå i hvertfall IKKE er syltynn, men derimot pen, rund og kvinnelig i formene;-)(mødre er jo de første som maser hvis døtrne er tynne og puslete, ikke sant?) Og det rimer ikke med BMI på 19, og med sånn generell høyde/vekt ting,og bare det. Jeg vet ikke hvorfor folk bærer kiloene så ulikt. Hadde jeg veid 60 kilo hadde jeg vært FEIT! :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Ooops, det var ikke bra, nei:-o Folk kan nå foresten kle så mye forskjellig når det kommer til kiloer(dog sikkert ikke så mange som kler DEN type kiloer;-)) Men jeg tror man fort kan bli litt bombastisk når det kommer til BMI og forhold høyde/vekt og sånn. Jeg har på samme høyde som nå (i slutten av tenårene og i begynnelsen av tjueåra) veid helt nedi 47-48 kilo og da VAR jeg nok ganske tynn, men ikke så folk la merke til det, eller synes jeg så spesielt skrapet ut. Selv mora mi er enig i at jeg nå i hvertfall IKKE er syltynn, men derimot pen, rund og kvinnelig i formene;-)(mødre er jo de første som maser hvis døtrne er tynne og puslete, ikke sant?) Og det rimer ikke med BMI på 19, og med sånn generell høyde/vekt ting,og bare det. Jeg vet ikke hvorfor folk bærer kiloene så ulikt. Hadde jeg veid 60 kilo hadde jeg vært FEIT! :-) 165/45kg når jeg var tjue, og hverken min mor eller mine venner syntes jeg så spesielt tynn ut. Og nå ser jeg også helt ok ut, 165/55kg. Men jeg synes kanskje at noe av vekten jeg har rundt magen gjerne kunne ha oppholdt seg i noen muskler eller noe i stedet 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jeg er 1,71 og veier 57 kg. Det er akkurat passe for meg. Jeg vil ikke veie verken en kilo mer eller mindre. 0 Siter
serendipity Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Ooops, det var ikke bra, nei:-o Folk kan nå foresten kle så mye forskjellig når det kommer til kiloer(dog sikkert ikke så mange som kler DEN type kiloer;-)) Men jeg tror man fort kan bli litt bombastisk når det kommer til BMI og forhold høyde/vekt og sånn. Jeg har på samme høyde som nå (i slutten av tenårene og i begynnelsen av tjueåra) veid helt nedi 47-48 kilo og da VAR jeg nok ganske tynn, men ikke så folk la merke til det, eller synes jeg så spesielt skrapet ut. Selv mora mi er enig i at jeg nå i hvertfall IKKE er syltynn, men derimot pen, rund og kvinnelig i formene;-)(mødre er jo de første som maser hvis døtrne er tynne og puslete, ikke sant?) Og det rimer ikke med BMI på 19, og med sånn generell høyde/vekt ting,og bare det. Jeg vet ikke hvorfor folk bærer kiloene så ulikt. Hadde jeg veid 60 kilo hadde jeg vært FEIT! :-) FEIT!!?? Det er bare ikke mulig Laguna. Mulig du hadde sett litt rundt ut, men FEIT!?!?!?! DET er faktisk ikke mulig uansett hvordan kiloene er fordelt :-) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jeg er vel 167 eller noe sånt, veier nå 54/55. Idealvekt har jeg ikke peiling på, men etter å ha sett meg i speilet, trenger jeg å få av endel! Du har iallefall ikkje behov for å slanke deg.. Då blir du sjuk :-( 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Dette kommer selvsagt an på beinbygning og muskelmasse. Men for min egen del er jeg 1.81 høy, og veier 74 kg. Kunne tenkt meg å gå ned til 70, men det er egentlig bare tull. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 nå skulle jeg ønske jeg kunne sende deg ett bilde som viste at jeg faktisk ikke er TYNN..sier ikke at jeg er kraftig eller overvektig, men jeg HAR sideflesk/mageflesk som buler ut når jeg går med litt trange gensere/bukser..det HAR jeg, og jeg ser ikke syner ja, jeg har lav selvtillit, men jeg er ikke tynn sammenlignet med mennesker som jeg ser på som tynne, og da mener jeg ikke radmagre modeller... men jeg er selvfølgelig glad for at jeg har former!! Da har du for trange klær. Gå opp en str, og vips! :-) 0 Siter
asterix Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jeg er 177 høy og når jeg ikke er gravid ligger jeg på 60 kg.Det er akkurat passe for meg. 0 Siter
asterix Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 jeg er 19, er ca. 175 høy og veier ca 60 kg. er ikke helt fornøyd med det, ville vært nede i rundt 55-56..men er redd jeg mister de formene jeg ønsker å beholde da, dessuten hater jeg å slanke meg...jepp Det er ikke vekta som er ditt problem. Begynn å trene litt så får du strammet opp det som trengs. 0 Siter
Gyda Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jeg er 177 høy og når jeg ikke er gravid ligger jeg på 60 kg.Det er akkurat passe for meg. Jeg er 164 og veide 59,8 kg torsdag morgen. Overvektig, undervektig, passe, muskelmasse, fett? Det blåser jeg i - jeg har det bra. Sommerhilsen fra 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jeg er 165 og idéalvekt er vel 65 (?). Jeg veier mer enn det nå... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.