Gå til innhold

Idealvekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 164 og veide 59,8 kg torsdag morgen.

Overvektig, undervektig, passe, muskelmasse, fett? Det blåser jeg i - jeg har det bra.

Sommerhilsen fra

Jaja. Jeg skulle jo ikke svare under Asterix sitt innlegg da - men likevel trives jeg.

Hepp - det er lørdag + ferie og snart avreise til 14 dager under solen!

Enda en sommerhilsen fra

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• tiliti

4

• Gyda

3

• laguna1365380434

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kjøttkake
Skrevet

Jeg er ca 1,65 og målet mitt er å komme 5 kg ned til 55 kg.

Men _egentlig_ så er det ikke kiloene som er viktigst - men hvordan man er fornøyd med seg selv.

Jeg har født fire unger, og da er det jo normalt å ikke ha _helt_ stram mage.

hare1365380455
Skrevet

Jaja. Jeg skulle jo ikke svare under Asterix sitt innlegg da - men likevel trives jeg.

Hepp - det er lørdag + ferie og snart avreise til 14 dager under solen!

Enda en sommerhilsen fra

God tur!!!

Gjest voksennok
Skrevet

Er 179 cm høy og veier 88 kg. Vil gjerne ned 10 kg, men orker ikke bry meg så veldig.

Skrevet

Mye å ta i, mye å være glad i!!!

Jeg flesker til med litt trim til høsten.

Nå i sommer skal jeg bare grisekosemeg!!

Jeg er nok ti kilo for stor i følge tabeller, men jeg er glad i mat, og vil fortsette med det.

Litt trim skader derimot ikke. Gir litt mer energi:)

Lykke til med veien til idealet;)

Gjest Kulla Gulla
Skrevet

Jeg har min idealvekt. Har veid det samme i femten år, uavhengig av hva og hvilken mengde jeg spiser. Mange kommenterer til meg at jeg er alt for tynn, men siden jeg ikke går opp, har jeg bestemt meg for at min vekt er min idealvekt, fordi det er den vekta kroppen min vil ha meg i.

Jeg er 172 og veier 56, så tynn er jeg jo. (håper igrunn jeg går litt opp i vekt etter som jeg blir eldre, for syltynne eldre damer ser enda eldre ut enn de er).

Det som virkelig er ideelt med min vekt, er at det er meg alle klærne er laget til. Urettferdig for alle andre selvfølgelig, men jeg har konfeksjonsmål. Veldig lett å finne størrelsen min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...