Gjest kroppogsjel Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 har ikke fått anlagt hage ennå. ikke laget terrasse heller.... skattepengene gikk til bilrep. jaja. Men i mellomtiden vil jeg ha _noe_ å sitte på ute på gårdsplassen hvertfall. Men er ute etter noe billig. plast er ok, men helst tre. Men er det bare jysk som har tilbud på sittegrupper? Funnet bord og 4 stoler til 1550. ikke funnet noe på bohus eller skeidar. noen som vet om andre steder med ok møbler til en grei pris? price club? (finner ikke noe hjemmeside til dem). tips taes i mot med STOR takk... 0 Siter
Gemini Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Du kan se på Plantasjen. Du sa Price Club, men mener du Smart Club? Eller Price i nærheten av Drammen? 0 Siter
Gjest deMona Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Vi kjøpte kjempefine klappstoler i tre (som er til utebruk) på IKEA, de kosta 98 eller noe.Varer sikkert ikke så lenge, men de funker og ser pene ut. Ellers ville jeg kanskje foreslå Smart Club. Kos deg ute! 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Du kan se på Plantasjen. Du sa Price Club, men mener du Smart Club? Eller Price i nærheten av Drammen? price ved drammen ja... 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Vi kjøpte kjempefine klappstoler i tre (som er til utebruk) på IKEA, de kosta 98 eller noe.Varer sikkert ikke så lenge, men de funker og ser pene ut. Ellers ville jeg kanskje foreslå Smart Club. Kos deg ute! klar for å kose meg ute. grill er innkjøpt, i går satt vi på en gammal madrass på gårdsplassen. naboungene syns jo vi var kjempetøffe- men for andre så vi sikkert ut som en gjeng uteliggere... jaja. man tager hva man haver.... 0 Siter
Gemini Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 price ved drammen ja... De hadde en gang en nettside uten noe info om tilbud osv. Helt elendig. Tror den er borte nå, finner den i alle fall ikke. Du må nok ta turen innom :-) Så i alle fall at de hadde noe sist jeg var innom der (denne uke), både div. stoler i aluminium (?) og sikkert andre varianter. Hadde også hammocker og hengekøyer m/stativ. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 price ved drammen ja... Forresten, om du drar til Price, du vet hvor den nye Plantasjen i nærheten der er? Og på storsenteret like bortenfor Price, så har du jo både Obs, Pytt & Panne (som heller ikke har nettside, tragisk!). Og så Jysk på det andre senteret. Så du finner nok noe! :-) 0 Siter
Gjest karikruskaakli Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 De hadde en gang en nettside uten noe info om tilbud osv. Helt elendig. Tror den er borte nå, finner den i alle fall ikke. Du må nok ta turen innom :-) Så i alle fall at de hadde noe sist jeg var innom der (denne uke), både div. stoler i aluminium (?) og sikkert andre varianter. Hadde også hammocker og hengekøyer m/stativ. Her hvor jeg bor, selger de kjempefine utemøbler på rema 1000. Strå og svart metall. Svigermor kjøpte seg det, og veldig fornøyd med det! Hva man ikke finner på rema..hehe.. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Her hvor jeg bor, selger de kjempefine utemøbler på rema 1000. Strå og svart metall. Svigermor kjøpte seg det, og veldig fornøyd med det! Hva man ikke finner på rema..hehe.. Rema1000 har ikke hagemøbler her såvidt jeg kan huske. Er ikke den butikken jeg er innom oftest, foretrekker vanligvis Kiwi. Men tror rett og slett ikke Rema her har store nok lokaler for å ha hagemøbler. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Rema1000 har ikke hagemøbler her såvidt jeg kan huske. Er ikke den butikken jeg er innom oftest, foretrekker vanligvis Kiwi. Men tror rett og slett ikke Rema her har store nok lokaler for å ha hagemøbler. Åjoda! Det er en ganske liten Rema-butikk på et sted et stykke utenfor Trodheim (hehe) og jeg har sett de har hagenøbler - både for barn og voksne faktisk! Noen har, men slett ikke alle vil jeg tro. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Åjoda! Det er en ganske liten Rema-butikk på et sted et stykke utenfor Trodheim (hehe) og jeg har sett de har hagenøbler - både for barn og voksne faktisk! Noen har, men slett ikke alle vil jeg tro. Jeg mente min lokale Rema, men ser at det kom litt dårlig fram... :-) 0 Siter
Gjest prøv Plantasjen Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jeg kjøpte en trebenk kalt Kinabenk, med tilhørende bord og stol, som jeg syns er veldig pent, på Plantasjen. Husker ikke helt prisen, men tror benken og bordet tilsammen var rundt 1000 kroner, og stolen kanskje 300, husker ikke helt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.