Gjest deMona Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 sitter jeg hjemme, ser på BBC og spiser mikropopkorn, drikker varm cola, surfer på DOL helt alene, når alle vennene mine, inkludert samboeren min er ute på byen og drikker og har det gøy? Hvorfor bestilte jeg taxi hjem, når ALLE de andre dro ut og ba meg om værsåsnill å bli med for en gangs skyld? Jeg skjønner meg ikke på meg selv! Er det forresten MYE å dytte i seg en hel pose med mikropop alene? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Hvorfor du ikke blir med, er det vel bare du som vet. Jeg syns ikk det er mye å spise en hel pose micropop.. Hvis det er noe trøst =) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 du dro hjem fordi du hadde lyst til å spise en hel pose popcorn (som er helt ok å gjøre) og dole helt alene, uten forstyrrelser. uteliv og hopp og sprett kan du ta igjen. her sitter jeg også. og leter etter utemøbler da.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.