Gå til innhold

Vondt i det ene brystet..hvorfor?!

Anbefalte innlegg

Gjest karikruskoko

Jeg tok silikon for 2 mnd, og i dag begynte jeg å få vondt i høyre bryst.

Det er vanskelig å forklare, men det er vondt når jeg puster, og det er nesten som en dunkende smerte..

Brystet er ikke blitt hardere enn det andre..men er livredd for at det skal være noe.

Sårene er forresten grodd igjen og helt fine.

noen som har opplevd noe lignende? Er dette normalt tror dere..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189822-vondt-i-det-ene-brystethvorfor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mona Sørensen

Hei!

Jeg fikk et slags "tilbakefall" etter at det føltes som om alt var blitt 100% bra. Det kjentes som om jeg svidde på innsiden av huden og det var ubehagelig å bevege seg. Jeg har hørt at det er normalt. Om et ikke bedrer seg, ville jeg har oppsøkt lege.

Gjest karikruskoko

Hei!

Jeg fikk et slags "tilbakefall" etter at det føltes som om alt var blitt 100% bra. Det kjentes som om jeg svidde på innsiden av huden og det var ubehagelig å bevege seg. Jeg har hørt at det er normalt. Om et ikke bedrer seg, ville jeg har oppsøkt lege.

Ok! Takk for svar!

Hjelper jo litt å høre det da!

Er så redd for at noe skal være galt hele tiden..så når jeg plutselig får vondt igjen så klarer jeg ikke tenke på annet.

Det har bedret seg litt nå, men det er der enda..

Tenkte jeg skulle kontakte lege hvis det ble verre.

Får håpe det er som du sa da! :)

Lurer litt på hvorfor vi ikke får mer informasjon om dette da.

Fikk bare et ark med meg hjem etter operasjonen..kunne godt vært litt mer informasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...