Velouria Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jeg skal marinere noe kjøtt (indrefilet av okse) for ei venninne til i morgen. Jeg har noen ideer, men siden jeg ikke er noen kjøtteter har jeg ikke så mange gode forslag. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Rødvin, olje, sambal oelek, salt, pepper og litt lime. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 God olje, hvitløk, chili, soyasaus og lime. 0 Siter
bb71 Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Rødvin, olje, sambal oelek, salt, pepper og litt lime. Støtte den! Rødvin gjør kjøttet utrolig mørt og godt! Noen ganger tar jeg bare rødvin og litt hvitløk eller lignende. 0 Siter
Velouria Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 Rødvin, olje, sambal oelek, salt, pepper og litt lime. Thanx, jeg har nå brukt din marinade, men uten salt. Så blir det spennende å se om folket blir fornøyde. 0 Siter
Velouria Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 God olje, hvitløk, chili, soyasaus og lime. Den er lagret i huskeboka, takk for det. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Thanx, jeg har nå brukt din marinade, men uten salt. Så blir det spennende å se om folket blir fornøyde. Oh, spennende. Jeg føler presset. ;o) 0 Siter
Velouria Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 Oh, spennende. Jeg føler presset. ;o) Jeg skal komme med dommen i morgen jeg, de blir nok så fornøyde at. 0 Siter
Kvinna Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 En skvett rødvin En skvett olje Pepper, nykvernet, sort. Krydder - hvitløk, chilli, basilikum, timian, paprika feks. ... og ... mitt (til nå) hemmelige triks ... En slump Cola! Colaen gjør kjøttet fantastisk mørt, og gir en deilig smak på stkekskorpen! Bruker det både på svin og storfe :-) 0 Siter
Velouria Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Oh, spennende. Jeg føler presset. ;o) Stor suksess! Kjøttet var visst nyydelig, so thanx again. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Stor suksess! Kjøttet var visst nyydelig, so thanx again. Så bra! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.