ShitDiddelyDo Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Sitter og ser dem på live 8 nå, og dette må vel være det beste eksempelet på et band som burde holdt seg i minneboken. Det høres ut som om vokalisten er i stemmeskifte, og går på sterke sovepiller 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Vet du når Pink Floyd kommer? herregud som jeg gjerne skulle vært der.. reunion og greier... *furte* 0 Siter
Gjest Pyjama Pants Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Næsj, det var da helt greit - bedre enn han rusa karen som kyssa Elton John, hvertfall. Men Simon Le Bon likner mer og mer på Tom Jones i utseende! 0 Siter
Champagne Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Næsj, det var da helt greit - bedre enn han rusa karen som kyssa Elton John, hvertfall. Men Simon Le Bon likner mer og mer på Tom Jones i utseende! Simon og jeg har hatt mye sex, vi.. *kremt* ihvertfall i mine tanker.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 Næsj, det var da helt greit - bedre enn han rusa karen som kyssa Elton John, hvertfall. Men Simon Le Bon likner mer og mer på Tom Jones i utseende! Synes han lignet på en kombinasjon av Meat Loaf og Boy George. Han fyren som kysset Elton var rusa som faen, men i motsetning til Simon Le Bon så han ut til og ha tatt noen oppkvikkere, ikke sovemedisin. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 Vet du når Pink Floyd kommer? herregud som jeg gjerne skulle vært der.. reunion og greier... *furte* Den lista som står i dagens VG har stemt til nå, og det ser ut som om Pink Floyd kommer som et av de siste bandene. Typisk. Da er ikke jeg foran tv'n. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.