Gå til innhold

Simon Le Bon og Duran Duran

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sitter og ser dem på live 8 nå, og dette må vel være det beste eksempelet på et band som burde holdt seg i minneboken.

Det høres ut som om vokalisten er i stemmeskifte, og går på sterke sovepiller

Skrevet

Vet du når Pink Floyd kommer? herregud som jeg gjerne skulle vært der.. reunion og greier... *furte*

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Næsj, det var da helt greit - bedre enn han rusa karen som kyssa Elton John, hvertfall.

Men Simon Le Bon likner mer og mer på Tom Jones i utseende!

Skrevet

Næsj, det var da helt greit - bedre enn han rusa karen som kyssa Elton John, hvertfall.

Simon og jeg har hatt mye sex, vi..

*kremt* ihvertfall i mine tanker..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes han lignet på en kombinasjon av Meat Loaf og Boy George.

Han fyren som kysset Elton var rusa som faen, men i motsetning til Simon Le Bon så han ut til og ha tatt noen oppkvikkere, ikke sovemedisin. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vet du når Pink Floyd kommer? herregud som jeg gjerne skulle vært der.. reunion og greier... *furte*

Den lista som står i dagens VG har stemt til nå, og det ser ut som om Pink Floyd kommer som et av de siste bandene.

Typisk. Da er ikke jeg foran tv'n. :(

Gjest wiggum
Skrevet

Nuvel. Motley Crue var nå ennå værre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...