Freya Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Dette er jo et genialt sitat fra en genial film... *fnis* Hva er det beste filmsitatet du vet om, og hvilken film kommer det fra? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 I The Good, The Bad and The Ugly, mens Tuco ligger i et badekar og renser legemet, og det plutselig kommer inn en fyr, helt ukjent for oss alle, en fyr som ikke har noe med handlingen å gjøre men som åpenbart er en del av Tucos fortid, klar til å ta livet av Tuco på grunn av noe gammel moro. Men i stedet for å skyte han tvert babler han i vei om hvor deilig det skal bli å skyte Tuco, hvorpå Tuco, som naturligvis bader med pistol, skyter fyren, og sier så kaldt og rolig: If you're gonna shot, shot. Don't talk. Genialt! 0 Siter
Freya Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 I The Good, The Bad and The Ugly, mens Tuco ligger i et badekar og renser legemet, og det plutselig kommer inn en fyr, helt ukjent for oss alle, en fyr som ikke har noe med handlingen å gjøre men som åpenbart er en del av Tucos fortid, klar til å ta livet av Tuco på grunn av noe gammel moro. Men i stedet for å skyte han tvert babler han i vei om hvor deilig det skal bli å skyte Tuco, hvorpå Tuco, som naturligvis bader med pistol, skyter fyren, og sier så kaldt og rolig: If you're gonna shot, shot. Don't talk. Genialt! Hoho, supert! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 "Leave the gun - take the cannoli" ...og omlag femti andre sitater fra Gudfaren-filmene. 0 Siter
Freya Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 monty python? Monty Python and the Holy Grail. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 mitt yndlingssitat er fra tv-serie, ikke film. Ross spørs Phoebe i første episode om hun vil være med i den nye leiligheten hans og hjelpe til med å sette sammen ikea-møbler. Da svarer hun: I'd love to, but I don't want to. Den bruker jeg ofte..... 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Monty Python and the Holy Grail. Syntes den hørtes kjent ut ;o) 0 Siter
Velouria Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Are you gonna bark all day little doggy, or are you gonna bite? Michael Madsen til Harvey Keitel i Reservoir Dogs 0 Siter
Gjest George of the jungle Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Fra "tatt av vinden", men burde sies til alle manipulerende, selvopptatte kvinnfolk: "Frankly my dear, I don't give a damn." 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 mitt yndlingssitat er fra tv-serie, ikke film. Ross spørs Phoebe i første episode om hun vil være med i den nye leiligheten hans og hjelpe til med å sette sammen ikea-møbler. Da svarer hun: I'd love to, but I don't want to. Den bruker jeg ofte..... Haha, den har jeg brukt mye, også! ;o) 0 Siter
BjørnarBlåtann Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Ikke film,men serie. Ikke sitat, men oversettelse. Seinfeld: make up sex. Ble oversatt til sminke sex. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 I The Good, The Bad and The Ugly, mens Tuco ligger i et badekar og renser legemet, og det plutselig kommer inn en fyr, helt ukjent for oss alle, en fyr som ikke har noe med handlingen å gjøre men som åpenbart er en del av Tucos fortid, klar til å ta livet av Tuco på grunn av noe gammel moro. Men i stedet for å skyte han tvert babler han i vei om hvor deilig det skal bli å skyte Tuco, hvorpå Tuco, som naturligvis bader med pistol, skyter fyren, og sier så kaldt og rolig: If you're gonna shot, shot. Don't talk. Genialt! "Shoot" skrives det. Ikke at jeg har noe med det, men hvor mye heller du i deg sånn midt på dagen? 0 Siter
Freya Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Fra "tatt av vinden", men burde sies til alle manipulerende, selvopptatte kvinnfolk: "Frankly my dear, I don't give a damn." Den er jo bare klassisk. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Ikke film,men serie. Ikke sitat, men oversettelse. Seinfeld: make up sex. Ble oversatt til sminke sex. En i samme gate: Tror det var i Friends, Birthdaysuit ble oversatt med bursdagsdrakt. *svett* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 "Shoot" skrives det. Ikke at jeg har noe med det, men hvor mye heller du i deg sånn midt på dagen? Relativt mye i går kveld og i natt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.