Gå til innhold

I fart in your general direction!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jo et genialt sitat fra en genial film... *fnis*

Hva er det beste filmsitatet du vet om, og hvilken film kommer det fra?

ShitDiddelyDo
Skrevet

I The Good, The Bad and The Ugly, mens Tuco ligger i et badekar og renser legemet, og det plutselig kommer inn en fyr, helt ukjent for oss alle, en fyr som ikke har noe med handlingen å gjøre men som åpenbart er en del av Tucos fortid, klar til å ta livet av Tuco på grunn av noe gammel moro.

Men i stedet for å skyte han tvert babler han i vei om hvor deilig det skal bli å skyte Tuco, hvorpå Tuco, som naturligvis bader med pistol, skyter fyren, og sier så kaldt og rolig:

If you're gonna shot, shot. Don't talk.

Genialt! :)

Skrevet

I The Good, The Bad and The Ugly, mens Tuco ligger i et badekar og renser legemet, og det plutselig kommer inn en fyr, helt ukjent for oss alle, en fyr som ikke har noe med handlingen å gjøre men som åpenbart er en del av Tucos fortid, klar til å ta livet av Tuco på grunn av noe gammel moro.

Men i stedet for å skyte han tvert babler han i vei om hvor deilig det skal bli å skyte Tuco, hvorpå Tuco, som naturligvis bader med pistol, skyter fyren, og sier så kaldt og rolig:

Hoho, supert! :)

Mrs. Wallace
Skrevet

"Leave the gun - take the cannoli"

...og omlag femti andre sitater fra Gudfaren-filmene.

Skrevet

monty python?

Monty Python and the Holy Grail. :)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

mitt yndlingssitat er fra tv-serie, ikke film.

Ross spørs Phoebe i første episode om hun vil være med i den nye leiligheten hans og hjelpe til med å sette sammen ikea-møbler. Da svarer hun:

I'd love to, but I don't want to.

Den bruker jeg ofte.....

Snorkfrøken
Skrevet

Monty Python and the Holy Grail. :)

Syntes den hørtes kjent ut ;o)

Skrevet

Are you gonna bark all day little doggy, or are you gonna bite?

Michael Madsen til Harvey Keitel i Reservoir Dogs

Gjest George of the jungle
Skrevet

Fra "tatt av vinden", men burde sies til alle manipulerende, selvopptatte kvinnfolk:

"Frankly my dear, I don't give a damn."

Mrs. Wallace
Skrevet

mitt yndlingssitat er fra tv-serie, ikke film.

Ross spørs Phoebe i første episode om hun vil være med i den nye leiligheten hans og hjelpe til med å sette sammen ikea-møbler. Da svarer hun:

I'd love to, but I don't want to.

Den bruker jeg ofte.....

Haha, den har jeg brukt mye, også!

;o)

BjørnarBlåtann
Skrevet

Ikke film,men serie. Ikke sitat, men oversettelse.

Seinfeld: make up sex. Ble oversatt til sminke sex.

Gjest MrPimmel
Skrevet

"Shoot" skrives det. Ikke at jeg har noe med det, men hvor mye heller du i deg sånn midt på dagen?

Skrevet

Fra "tatt av vinden", men burde sies til alle manipulerende, selvopptatte kvinnfolk:

"Frankly my dear, I don't give a damn."

Den er jo bare klassisk. :)

Skrevet

Ikke film,men serie. Ikke sitat, men oversettelse.

Seinfeld: make up sex. Ble oversatt til sminke sex.

En i samme gate: Tror det var i Friends, Birthdaysuit ble oversatt med bursdagsdrakt.

*svett*

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Shoot" skrives det. Ikke at jeg har noe med det, men hvor mye heller du i deg sånn midt på dagen?

Relativt mye i går kveld og i natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...