Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Det er jo ganske sterk lesning dette her.

Men det er mulig du har blitt et lykligere menneske av dette også, fordi du antagelig har endret syn på livet og vet hva som virkelig er viktig i livet og ikke minst lærer deg å sette pris på det.

:)

Du ser ut til å være en flott person, mrxx! Jeg får nesten lyst til å oppgi mitt vanlige DOL-nick slik at du ser at jeg har et godt, normalt liv nå.

Men da ville det ikke være så lett å være anonym lenger, alle som kjenner meg i RL vet naturligvis om denne krefterfaringen min.

Klem.

Skrevet

Du ser ut til å være en flott person, mrxx! Jeg får nesten lyst til å oppgi mitt vanlige DOL-nick slik at du ser at jeg har et godt, normalt liv nå.

Men da ville det ikke være så lett å være anonym lenger, alle som kjenner meg i RL vet naturligvis om denne krefterfaringen min.

Klem.

Takk for det:-))

Vi som ikke har opplevd det du har opplevd vil aldri klare å sette seg inn dette her.

Godt å høre at du har det bra og fortsett å nyt livet:-)

Fortsett å bruk erfaringen din positivt til å være det bedre menneske du har blitt.

Gjest lianna løv
Skrevet

Klem.

Hvorfor gjør det noe om folk på DOL får vite om dette? Nettet må da være et perfekt sted for å være seg selv, med de erfaringer det måtte innebære. Ingen vits å late som her inne vel?

Skrevet

Selv om jeg er godt gift, er jeg allikevel livredd for at jeg skal dø fra barna våre. De er 5, 6 og 12 år.

Kan ikke forestille meg å vokse opp uten en mamma. At barna mine skulle dø tidlig, er en så grusom tanke at jeg ikke klarer å forholde meg til det. Er livredd ulykker o.l.

Skjønner godt at noen som mister en kjær finner trøst i tanken om at døden ikke er endelig.

Men det er den,

dessverre.

Døden er ingenting, det finnes ingen himmel, liv etter døden, eller gud.

Det kan da ikke du vite sikkert!

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Takk for det:-))

Vi som ikke har opplevd det du har opplevd vil aldri klare å sette seg inn dette her.

Godt å høre at du har det bra og fortsett å nyt livet:-)

Fortsett å bruk erfaringen din positivt til å være det bedre menneske du har blitt.

Ville bare si at jeg leste tråden "problemer med kjøringen" og jeg oppfatter deg slett ikke som en som mener at en 35-åring er ferdiglevd...

Skrevet

Ville bare si at jeg leste tråden "problemer med kjøringen" og jeg oppfatter deg slett ikke som en som mener at en 35-åring er ferdiglevd...

Hehe, nei det er da veldig bra, mente jo selvsagt ikke det. Men det er noen som overtolker det jeg skriver og heller ikke skjønner eller vil skjønne det jeg skriver.

Skrevet

Døden er vel ikke noe jeg liker å tenke på akkurat.

Men det er jo noe som skal skje med alle, og vi vet (heldigvis) ikke når det kommer til å skje.

Jeg tror ikke det er noe mer etter døden; man fødes, lever, og dør. Naturens gang.

Så det jeg syns er viktig er å leve og nyte livet mens man har det. Nyte livet og de små øyeblikkene, og det livet har å by på.

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Hehe, nei det er da veldig bra, mente jo selvsagt ikke det. Men det er noen som overtolker det jeg skriver og heller ikke skjønner eller vil skjønne det jeg skriver.

Nei, jeg følte også at det gikk litt langt. Slik du ble tolket stemte overhode ikke med "min" mrxx.

Det var bare litt pussig å lese den tråden akkurat i dag, når vi hadde diskutert min "nesten-bortgang". I 2001 var jeg ikke så langt unna 35 år selv :)

Skrevet

Nei, jeg følte også at det gikk litt langt. Slik du ble tolket stemte overhode ikke med "min" mrxx.

Det var bare litt pussig å lese den tråden akkurat i dag, når vi hadde diskutert min "nesten-bortgang". I 2001 var jeg ikke så langt unna 35 år selv :)

Det ender nok med at jeg snart er i stand til å drepe alle over 35:-)

Det blir litt feil når ting blir overtolket og tilagt egne meninger i stedenfor å lese det som skrivers.

Skjønner godt at du synes dette var litt rart ja, etter den sterke historien du fortalte.

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Det ender nok med at jeg snart er i stand til å drepe alle over 35:-)

Det blir litt feil når ting blir overtolket og tilagt egne meninger i stedenfor å lese det som skrivers.

Skjønner godt at du synes dette var litt rart ja, etter den sterke historien du fortalte.

Vi er vel over 35år begge to, så det er godt du ikke vil meie ned begge ;)

Men jeg må passe meg litt, jeg blir så ivrig at jeg nesten glemmer å skifte nick. Nå logget jeg meg på med en ekkel følelse av å ha outet meg selv i det forrige svaret til deg.

Så jeg er litt lettet nå. Tror det er best at jeg trekker meg fra tråden nå, bare tar med meg de vakre ordene dine om: "Fortsett å bruk erfaringen din positivt til å være det bedre menneske du har blitt."

Så risikerer jeg ikke at du behandler meg med unødvendige silkehansker når jeg støter på deg med mitt vanlige nick.

Skrevet

Vi er vel over 35år begge to, så det er godt du ikke vil meie ned begge ;)

Men jeg må passe meg litt, jeg blir så ivrig at jeg nesten glemmer å skifte nick. Nå logget jeg meg på med en ekkel følelse av å ha outet meg selv i det forrige svaret til deg.

Så jeg er litt lettet nå. Tror det er best at jeg trekker meg fra tråden nå, bare tar med meg de vakre ordene dine om: "Fortsett å bruk erfaringen din positivt til å være det bedre menneske du har blitt."

Så risikerer jeg ikke at du behandler meg med unødvendige silkehansker når jeg støter på deg med mitt vanlige nick.

Det er nok fort gjort å glemme å endre nick, flere som har gått på den smellen, hehe.

Jeg har forøvrig aldri brukt noe annet enn nicket mitt.

Er nok en mulighet for at jeg hadde behandlet deg med silkehansker hvis jeg visste hvem du er:-)

Men har jeg behandlet deg "hardt" noen gang da?...:-)

Nyt den fine dagen:-)

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Det er nok fort gjort å glemme å endre nick, flere som har gått på den smellen, hehe.

Jeg har forøvrig aldri brukt noe annet enn nicket mitt.

Er nok en mulighet for at jeg hadde behandlet deg med silkehansker hvis jeg visste hvem du er:-)

Men har jeg behandlet deg "hardt" noen gang da?...:-)

Nyt den fine dagen:-)

"Men har jeg behandlet deg "hardt" noen gang da?...:-)"

Dette bare må jeg svare på :)

Neida, du bruker å behandle meg så pent, så!

Ønsker deg en god dag også!

Skrevet

"Men har jeg behandlet deg "hardt" noen gang da?...:-)"

Dette bare må jeg svare på :)

Neida, du bruker å behandle meg så pent, så!

Ønsker deg en god dag også!

Hehe, så jeg fikk deg til å svare en gang til selv om du hadde bestemt deg for å ikke gjøre det?...:-)

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Hehe, så jeg fikk deg til å svare en gang til selv om du hadde bestemt deg for å ikke gjøre det?...:-)

Ja, og nå klarte du det igjen! Jeg må visst trene på å bli mer standhaftig...

Skrevet

Ja, og nå klarte du det igjen! Jeg må visst trene på å bli mer standhaftig...

Hehe, du må nok det. Regner med at du sjekker nicket minst hundre ganger før du sender innlegget:-)

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Hehe, du må nok det. Regner med at du sjekker nicket minst hundre ganger før du sender innlegget:-)

*Ler av meg selv*

Nå har jeg oppdaget et triks: Jeg skriver signaturen FØRST, da trenger jeg bare å sjekke nicket to, tre ganger!

Skrevet

*Ler av meg selv*

Nå har jeg oppdaget et triks: Jeg skriver signaturen FØRST, da trenger jeg bare å sjekke nicket to, tre ganger!

Hehe, ja det er viktig å finne på noe lurt så man har styringen. Så langt det er mulig da, plutselig så har du skrevet nicket ditt:-)

Skrevet

Jeg har ikke angst for døden i seg selv, såfremt det ikke skjer smertefullt. Jeg tror ikke døden er 'noe': I likhet med annet liv dør vi simpelthen.

Men jeg er svært redd for at barna mine skal dø og at jeg skal dø fra dem. Jeg har begynt å grue for at foreldrene mine skal dø. Jeg har også endel angst for at familie / venner skal dø uten at vi har hatt de store Samtalene og stundene sammen som man bør ha.

Det positive med all angst jeg har forbundet med døden, er at det faller meg naturlig å fokusere på og å være opptatt av de viktige tingene i livet. Det er sørgelig å se og høre om allslags tøv folk presterer å være opptatt av. Men det er kanskje en strategi for å slippe å konfrontere seg selv med det som er viktig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...