Gjest den ekte noor Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Satt å irriterte meg over at tastaturet på laptopen var så støvete i morrest, så da jeg tok lørdagsrengjøringa støvsugde jeg lik så godt tastaturet... Svupp sa det, så var "back" tasten forsvunnet inn i støvsugeren! Nå skal jeg ut i bakgården og spre posens innhold og håper knappen lar seg settes på igjen:) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Fant du den? Ja, sto i bakgården og klipte opp posen. Ble bra å støvete:) Neste prosjekt er å få den til å sitte på plass*s* 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Haha, kvinnfolk! Hei Bjørnar.. Det der kaller jeg mobbing ;o) Bedre å støvsuge, enn ikke å støvsuge som typisk mannfolk ;o) Hei Den ekte noor... Håper du får knappen på plass ) Skal vi ha orden her på Dol, er det viktig at alle dine knapper er på plass ) Kjedelig om dine innlegg og svar hadde manglet halvparten av bokstavene ;o) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Hei Bjørnar.. Det der kaller jeg mobbing ;o) Bedre å støvsuge, enn ikke å støvsuge som typisk mannfolk ;o) Hei Den ekte noor... Håper du får knappen på plass ) Skal vi ha orden her på Dol, er det viktig at alle dine knapper er på plass ) Kjedelig om dine innlegg og svar hadde manglet halvparten av bokstavene ;o) Knappen er på plass:) Og jeg har lært! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.