Gå til innhold

Ringte et hotell i går...

Anbefalte innlegg

Snorkfrøken
Skrevet

Trodde jeg ringte en venninne og at det var typen hennes som tok telefonen.. Han presenterte seg som bla bla bla rica hotell ett eller annet...

-ja, jeg skal snakke med en gjest sa jeg. (helt overbevist om at det var han som tullet med meg..)

-javel?

-ja, du vet vel hvilken? svarte jeg kjekt.

-neeeei...

-Hun ligger på rom 666 sa jeg med min mørkeste røst..

-Nei, det tror jeg ikke, fikk jeg til svar.

-Neivel da sa jeg og la på.

Da først lurte jeg på om jeg faktisk hadde kommet til et hotell, og etter å sjekke litt på tlf viste det seg at jeg faktisk hadde ringt feil...

Så jeg satt i hele går og vurderte for og imot om jeg skulle ringe å beklage til han stakkars i resepsjonen :o)

-Jeg har ikke gjort det enda...

Ser bare for meg der han står å himler med øynene over meg..hihi

Skrevet

Jeg gjorde noe ala det samme da det ringte en galluptaker på mobiltelefonen. Jeg trodde det var søskenbarnet mitt som tullet med meg, så jeg bare lo og sa ting som "jaja, slutt å tull nå da, jeg vet det er du, X". Haha, det var jo ikke henne, skjønte jeg etterpå. *fnis*

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hoho, regner med de fikk seg en god latter:) Hadde ikke ringt tilbake jeg iallefall, hadde ikke turt*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...