good Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg tok bukplastikk for snart 4 uker siden. Er blitt veldig godt fornøyd, men har måttet tappe to ganger fordi jeg har vært for aktiv, og da får en ekstra væskedannelse. Fikk litt kjeft av legen. Jeg måtte slappe av litt, men ikke lett med to små barn. Så nå går jeg med panty med et kjøkkenhåndkle under, for å få ekstra kompresjon. Vannvittig effektivt, selv om det er jæv... varmt i disse dager. Ja, her kommer poenget: Hva har dere fått beskjed om når det gjelder lengden på å gå med denne pantyen. Jeg fikk beskjed om å bruke den natt og dag i 6 uker for å få finest mulig resultat. Har lest at det er litt forskjellige teorier/beskjeder her. Går rundt med joggebukse og t-skjorte som jeg er så vannvittig lei av å bruke nå. I tillegg lurer jeg på en annen ting. Jeg er ikke hysterisk, men disse "håndtakene" som ligger på hoftene mot baksiden, de er der ennå. Jeg trodde legen ville fjerne disse også, som en del av operasjonen, men han sa han kun tok så langt bak han kom. Er dette noe en klarer å slanke bort? Jeg vil ikke mer ned i kg., veier 59 kg og vil gjerne ha litt kjøtt på beina. Men litt kjedelig at det "tyter" over buksekanten bak der, når det er stramt og fint foran. Hva mener dere? Som sagt, jeg er ikke hysterisk, er fornøyd med magen og operasjonen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189862-bukplastikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nypa Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg tok full bukplastikk for 10 måneder siden. Magen ble langt i fra flat, men den henger ikke lenger. I tillegg har jeg de samme håndtakene på sidene som du snakket om. Skal tilbake på konsultasjon i august og håper at de kan rette opp dette. For dette var virkelig ikke verd 31.000. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189862-bukplastikk/#findComment-1331672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.