Gjest asse Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Hvor langt er det å gå fra Finnsrud/Finnsrudvannet til Asker stasjon? Er det veldig trafikert vei, eller er det stort sett trygt for (store) barn å gå alene den strekningen? 0 Siter
Gjest askerbøring Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jeg har aldri vært ved det vannet, så jeg vet ikke helt hvor langt det er til Asker sentrum derfra. Men skulle jeg tippe etter kartet ville jeg si et par kilometer. Om du slår opp Finnsrudvannet på www.hvor.no, så ser du at Gamle Drammensvei går derfra og helt ned til Asker sentrum ved Askerbrubakken. Det er en vei gjennom et boligområde, så der er det lite trafikk. Derfra er det bare å gå til andre siden av sentrum, så er de ved togstasjonen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Ca. 20 minutter, tenker jeg. Veien er veldig trygg for barn. Den er lite trafikkert og ligger med et boligfelt på begge sider. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.