Gå til innhold

Bare lydproblemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står på VGnett nå at AHA hadde lydproblemer under konserten som går på TV nå. Jeg hørte de sang Take on me, og det var helt grusomt og høre på. Men at det bare var lyden som var feil har jeg vanskelig for å kjøpe. Morten sang jo veldig falsk synes jeg

Skrevet

Lyden var så elendig at jeg måtte gå ut og gjøre noe annet mens A-ha sto på scenen. Fikk bare sms fra en venninne som er nærmest tonedøv, og hun skrev at opptredenen deres var noe av det verste hun hadde hørt.. Så da må det virkelig ha vært ille! :-)

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Morten sang overraskende rent til ikke å høre noe. Tøft av dem å tørre å ta den sangen, ikke akkurat det enkleste.

Pål hadde noen ikke-så-heldige innstikk, men Morten traff ganske bra.

Det som ødela var egentlig at han fokuserte så mye på ørepuggene. Det har vært vesentlig surere synging under konserten.

Skrevet

Lyden var så elendig at jeg måtte gå ut og gjøre noe annet mens A-ha sto på scenen. Fikk bare sms fra en venninne som er nærmest tonedøv, og hun skrev at opptredenen deres var noe av det verste hun hadde hørt.. Så da må det virkelig ha vært ille! :-)

Hehe, ja jeg måtte også forlate stuen, det skar gjennom marg og bein

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det var kanskje nettop på grunn av lydproblemene at det ble surt? Hvis man ikke hører sin egen stemme, er det ikke så enkelt å få det til å høres bra ut. Tror det var arrangørenes feil.

Skrevet

Hehe, ja jeg måtte også forlate stuen, det skar gjennom marg og bein

Jeg vil se Pink Floyd! Men jeg vil også sove, så hvordan pokker skal jeg løse dette da? Forslag?

De spiller visst nesten sist, men hvem vet hva det betyr..

Skrevet

Jeg vil se Pink Floyd! Men jeg vil også sove, så hvordan pokker skal jeg løse dette da? Forslag?

De spiller visst nesten sist, men hvem vet hva det betyr..

Må du sove altså, på jobb? Ellers kan du jo legge deg på sofaen og duppe av, og håpe du våkner når du hører Pink Floyd. Si til hjernen din at den skal reagere når du hører navnet. Det funker

Skrevet

Må du sove altså, på jobb? Ellers kan du jo legge deg på sofaen og duppe av, og håpe du våkner når du hører Pink Floyd. Si til hjernen din at den skal reagere når du hører navnet. Det funker

Har en unge som våkner senest 06.45, og det er min tur til å ta morraøkta.. :-)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Vel, hvis man f.eks synger med walkman på seg, hører man bare musikken i ørene og ikke seg selv. da skal det godt gjøres å synge rent. Det blir noe sånt det ble for stakkars Morten å opptre i kveld.

Skrevet

Ja, det var en lidelse å høre på. Egentlig en bragd at M Harket klarte det så bra som han gjorde hvis det var slik at ikke hadde skikkelig monitorlyd.

Jeg syntes virkelig synd på AHA i kveld!

Skrevet

Ja, det var en lidelse å høre på. Egentlig en bragd at M Harket klarte det så bra som han gjorde hvis det var slik at ikke hadde skikkelig monitorlyd.

Jeg syntes virkelig synd på AHA i kveld!

Bragd og bragd...Hørte det ikke jeg, men det lille jeg hørte var ikke akkurat topp. Skal noe kalles bragd når det gjelder akkurat sånn der, så tenk på Carola da hun vant Melodi Grand Prix med "fångad av en stormvind" - da mistet hun all monitorlyd, men sang likevel fullstendig klokkerent! Hun fikk tilbud om å få synge på nytt, men avslo. Har en aldri så liten mistanke om han den dama må ha absolutt gehør - tror aldri hun har sunget en sur tone!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...