Gjest rota Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Det står på VGnett nå at AHA hadde lydproblemer under konserten som går på TV nå. Jeg hørte de sang Take on me, og det var helt grusomt og høre på. Men at det bare var lyden som var feil har jeg vanskelig for å kjøpe. Morten sang jo veldig falsk synes jeg 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Lyden var så elendig at jeg måtte gå ut og gjøre noe annet mens A-ha sto på scenen. Fikk bare sms fra en venninne som er nærmest tonedøv, og hun skrev at opptredenen deres var noe av det verste hun hadde hørt.. Så da må det virkelig ha vært ille! :-) 0 Siter
Gjest Pyjama Pants Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Morten sang overraskende rent til ikke å høre noe. Tøft av dem å tørre å ta den sangen, ikke akkurat det enkleste. Pål hadde noen ikke-så-heldige innstikk, men Morten traff ganske bra. Det som ødela var egentlig at han fokuserte så mye på ørepuggene. Det har vært vesentlig surere synging under konserten. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Lyden var så elendig at jeg måtte gå ut og gjøre noe annet mens A-ha sto på scenen. Fikk bare sms fra en venninne som er nærmest tonedøv, og hun skrev at opptredenen deres var noe av det verste hun hadde hørt.. Så da må det virkelig ha vært ille! :-) Hehe, ja jeg måtte også forlate stuen, det skar gjennom marg og bein 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Det var kanskje nettop på grunn av lydproblemene at det ble surt? Hvis man ikke hører sin egen stemme, er det ikke så enkelt å få det til å høres bra ut. Tror det var arrangørenes feil. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Hehe, ja jeg måtte også forlate stuen, det skar gjennom marg og bein Jeg vil se Pink Floyd! Men jeg vil også sove, så hvordan pokker skal jeg løse dette da? Forslag? De spiller visst nesten sist, men hvem vet hva det betyr.. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jeg vil se Pink Floyd! Men jeg vil også sove, så hvordan pokker skal jeg løse dette da? Forslag? De spiller visst nesten sist, men hvem vet hva det betyr.. Må du sove altså, på jobb? Ellers kan du jo legge deg på sofaen og duppe av, og håpe du våkner når du hører Pink Floyd. Si til hjernen din at den skal reagere når du hører navnet. Det funker 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Må du sove altså, på jobb? Ellers kan du jo legge deg på sofaen og duppe av, og håpe du våkner når du hører Pink Floyd. Si til hjernen din at den skal reagere når du hører navnet. Det funker Har en unge som våkner senest 06.45, og det er min tur til å ta morraøkta.. :-) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Vel, hvis man f.eks synger med walkman på seg, hører man bare musikken i ørene og ikke seg selv. da skal det godt gjøres å synge rent. Det blir noe sånt det ble for stakkars Morten å opptre i kveld. 0 Siter
Gyda Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Ja, det var en lidelse å høre på. Egentlig en bragd at M Harket klarte det så bra som han gjorde hvis det var slik at ikke hadde skikkelig monitorlyd. Jeg syntes virkelig synd på AHA i kveld! 0 Siter
Kjersti S Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Ja, det var en lidelse å høre på. Egentlig en bragd at M Harket klarte det så bra som han gjorde hvis det var slik at ikke hadde skikkelig monitorlyd. Jeg syntes virkelig synd på AHA i kveld! Bragd og bragd...Hørte det ikke jeg, men det lille jeg hørte var ikke akkurat topp. Skal noe kalles bragd når det gjelder akkurat sånn der, så tenk på Carola da hun vant Melodi Grand Prix med "fångad av en stormvind" - da mistet hun all monitorlyd, men sang likevel fullstendig klokkerent! Hun fikk tilbud om å få synge på nytt, men avslo. Har en aldri så liten mistanke om han den dama må ha absolutt gehør - tror aldri hun har sunget en sur tone! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.