Gå til innhold

Ta opp Pink Floyd på Live8, når spiller de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter programmet på NRK å dømme, så holder konsertene på til kl 03 i natt. Men det er visst forsinkelser både her og der, og de svitsjer jo mellom å sende fra London, Philadelphia, Moskva, osv.

Jeg må nesten få meg litt søvn også, så tenkte å sette på videospilleren. Men kan jeg regne med å få med Pink Floyd hvis jeg setter den på kl 11, og kassetten varer til akkurat kl 03..? Eller må jeg rett og slett stå opp i natt for å få det med meg? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er ca spilleplan: http://www.aftenposten.no/kul_und/article1072959.ece

...og ettersom Sting var akkurat nå, kan det se ut til at du må regne minst 1.5 time til Pink Floyd. Dvs setter du på en kasett som varer til kl 0300 er du berget.

Det blei rett nok midnatt før dei kom på, men hadde eg i det minste hatt den CIRKA-planen hadde eg ikkje trengt å lide meg gjennom alle desse timane før floyd.

Nåja... Pink Floyd er vel alltid verdt å vente på, og lide litt for.

Skrevet

Det blei rett nok midnatt før dei kom på, men hadde eg i det minste hatt den CIRKA-planen hadde eg ikkje trengt å lide meg gjennom alle desse timane før floyd.

Nåja... Pink Floyd er vel alltid verdt å vente på, og lide litt for.

Og jeg bomma helt, programmerte videoen til å ta opp fra ca 01 og la meg halv 12. Gamblet på at de ville spille etter det en gang, siden det sto i avisa at sendingen skulle vare til 03, og det meste kom langt etter det antatte skjemaet.

Sukk.. jaja, det er sikkert mulig å laste det ned fra nettet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...