Zombiebob Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 ... er eldst... Det var vel det eneste de beviste i kveld. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 De er bra ja! Vet du om det er reprise på konsertene i morgen? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Nemlig - og jeg fikk ikke sett dem!!!!! :-( 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Pink Floyd, et amputert The Who, McCartneys Helter Skelter, Velvet Revolver og Green Day tok kaka hos meg i går. Forbanna på BBC som kutta Sting midt i Driven to tears! 0 Siter
Zombiebob Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Pink Floyd, et amputert The Who, McCartneys Helter Skelter, Velvet Revolver og Green Day tok kaka hos meg i går. Forbanna på BBC som kutta Sting midt i Driven to tears! Pink F var trist, skapte null steming og lirte bare av seg låtene i plateformat med litt ekstra sur sang på toppen for liksom å krone. Who har aldri vært relevant og var det heller ikke nå. Velvet Revolver er et tulleband, umulig å ta den greia seriøst. McCartney er proff til fingerspissene, og så bedre ut enn jeg har sett han på lenge - botox? Og hva iallverden har skjedd med Green Day? Når jeg sist gadd bry meg, en gang for lenge siden, var de ett av klodens verste, men i går var de faktisk bra?!? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.