Gjest ikke-fin Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 det synes ikke! Jeg er 158 cm høy, og har på noen måneder gått ned fra 54 til 48 kg. Men jeg ser jo jammen meg like tjukk ut! Hva er det med meg? Har jeg fjærlett beinbygning,eller? For med vekten min er jeg ifølge bmi-tabellen nesten for tynn. Det ser absolutt ikke sånn ut. Jeg har valker her og valker der. Fatter ingenting! Betyr det at jeg må ned i 40-45 kg før jeg ser resultater? 0 Siter
petter smart Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Kanskje du heller bør begynne å trene, så du kan stramme opp kroppen og bli kvitt fett (framfor muskler som du gjør i dag). 0 Siter
Gjest valid Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Du har tydeligvis fått et forvrengt kroppsbilde. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Du har sikkert spist feil og derfor mistet muskler mens kroppen har lagret fett. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Du ser det sikkert ikke selv da vettu, men andre folk ser det sikkert på deg. Merker du det ikke på klærne da? 6 kilo er jo en del da. 0 Siter
Pastella Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Unnskyld meg!!!!! Bare lurer! Jeg er 167 og veier 58 kg! Etter BMI'en ligger jeg på 21 og det er normalt (og er absolutt ikke feit) Jeg har INGEN tru på at du fortsatt er for stor! Du skal ABSOLUTT IKKE noe mer ned! Tren og bygg opp muskelmassen din! Du vil kanskje gå opp i vekt igjen for muskler veier mer enn fett!!! Og så får du figurert kroppen din i stede! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Spørs helt hva du definerer som valker... Tviler sterkt på at du har bilringer, akkurat... Kjøp deg heller klær i rett størrelse. 0 Siter
Gjest ikke-fin Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Unnskyld meg!!!!! Bare lurer! Jeg er 167 og veier 58 kg! Etter BMI'en ligger jeg på 21 og det er normalt (og er absolutt ikke feit) Jeg har INGEN tru på at du fortsatt er for stor! Du skal ABSOLUTT IKKE noe mer ned! Tren og bygg opp muskelmassen din! Du vil kanskje gå opp i vekt igjen for muskler veier mer enn fett!!! Og så får du figurert kroppen din i stede! Det er nettopp det som er poenget. For mange jeg kjenner veier mer enn meg, men de ser mye tynnere ut. Jeg trener også, så jeg forstår ikke helt hva det er. 0 Siter
Gjest ikke-fin Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Du har sikkert spist feil og derfor mistet muskler mens kroppen har lagret fett. Jeg har kuttet ned på usunne ting(sjokolade spesielt) og spist mye grønnsaker, kylling og grovt brød. Hva burde jeg spist da, for å miste fettet lettere? 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Unnskyld meg, men dette kan da ikke være noe pent å se på? Du har ikke rare vekten. Nå må du slutte å bekymre deg over "valkene" som du kaller det. Ikke rare valkene du kan få av en slik vekt og en slik høyde. Grenser nesten til det syke det her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.