Gå til innhold

ÆSJ

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

På vei hjem fra byen gikk vi forbi en halal-sjappe. Av en eller grunn så ble jeg stående å se på de døde dyrene som hang fra taket. Og plutselig ser jeg ser jeg en mus springe rundt der inne!!

Er det muslimens husdyr? Eller går de nye veier når det gjelder vaskehjelpen?

fruen fra havet
Skrevet

Meld fra til næringsmiddeltilsynet!

Skrevet

Meld fra til næringsmiddeltilsynet!

Helt enig! Meld fra og få slutt på griseriet.

Gjest Aimabel
Skrevet

Helt enig! Meld fra og få slutt på griseriet.

enig! De kebabvognene fører ikke noe bra med seg. Gatene flyter over av papir,beger og mais. Ikke rart det dukker opp rotter og mus.

Gjest M.Angelica
Skrevet

enig! De kebabvognene fører ikke noe bra med seg. Gatene flyter over av papir,beger og mais. Ikke rart det dukker opp rotter og mus.

Det var faktisk ikke kebabvogn, men en butikk. Var lys der inne, så vi så rett inn gjennom butikkvinduene. Men lell :s

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvor mye hadde du drukket da? ;)

He he..Faktisk så hadde jeg nesten ikke drukket. Var bare ute for å se litt på livet. =)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Det var samme tilstander ved et av Bergens mest fornemme bakerier/ konditorier for et år eller to tilbake. Full oppstandelse. Ekkelt. Men de musene kommer seg jo søren meg inn overalt!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det var samme tilstander ved et av Bergens mest fornemme bakerier/ konditorier for et år eller to tilbake. Full oppstandelse. Ekkelt. Men de musene kommer seg jo søren meg inn overalt!!

Æsj!

Mens katten er borte, så danser musene i bakeriet..

Hihi =)

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, alle vet jo at rottene trekkes til muslimer. Du finner aldri sånt i hederlige, kristne butikker.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, alle vet jo at rottene trekkes til muslimer. Du finner aldri sånt i hederlige, kristne butikker.

Men dette var en mus, ikke rotte.

Og hva er hederlige, kristne butikker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...