Gå til innhold

aaaarghhh!

Anbefalte innlegg

Gjest bigfoot-girl
Skrevet

Skrev et innlegg igår om sko, takk til dere som svarte forresten. Så, etter masse søk på internett finner jeg et sted som har MASSE sko. Jeg blir kjempeglad og bruker hele kvelden på å gå igjennom hvert eneste par. Til slutt har jeg bestemt meg for tre par og viser dem fornøyd til min mann idag morges. Så skal jeg fylle ut bestillingen, og hva ser jeg? De selger kun i USA...! Fant et par på longtallsally.co.uk som jeg har bestilt, men jeg klarer ikke å glemme de tre andre parene som var så fine. Dette er den eneste muligheten for meg å få meg noen fine sko...er ikke lett med str. 44 for ei jente...

Så hva gjør jeg? Søker etter en person fra USA på internett, som kan motta skoene og sende dem videre til meg? Jeg kjenner ingen der borte... Noen forslag? (Mottas med stooor takk!)

Sofies mamma
Skrevet

Ring/mail butikken og utdyp din fortvilelse. Kanskje de gjør et unntak.

Søke her etter noen som skal på ferie og kan hjelpe deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...