Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så gjentar det seg som ifjor. Naboen reiser på ferie i nesten 1 mnd og overlater huset til sønnen på 20 år. I tillegg "flytter" flere av hans venner inn, og dermed er festingen og høy musikk igang.

Det er ikke bare i helgene nei, men hver eneste dag... Vindu og dører står vidt åpne, og musikken buldrer ut og holder oss våkne til langt på natt.

I fjor ba jeg de dempe seg, men da ble de sure. Jeg er ikke imot festing, men det går da an å ta hensyn til naboene? Kjerringa i huset svarte at "vi var da hjemme" da jeg møtte på henne dagen etter, og var tydelig sur fordi vi hadde brydd oss med festinga til sønnen...

Problemet er at de ikke bryr seg når vi ber dem dempe musikken. Sier vi ifra en gang, er det på igjen dagen etter. sønnen har også brukt plena vår som skytebane med plastkuler som ødelegger plenklipperen. Dette ble de også dritsure på meg for at jeg klagde på.(og da var nesten hele plena dekt...)

har noen et godt råd?

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

10

• laguna1365380434

4

• nick

3

• cec5

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ring politiet og klag over husbråk.

Kanskje sønnen tar seg sammen etter et par besøk av onkel politi?

Skrevet

Ring politiet og klag over husbråk.

Kanskje sønnen tar seg sammen etter et par besøk av onkel politi?

Du det tviler jeg på. Politiet har vært på besøk der et par ganger allerede...

Skrevet

Men ta det med politiet HVER gang det skjer.

Og be politiet ta det opp med foreldrene (antar at de er huseierne?) når de kommer hjem.

Gjest tulleforslag
Skrevet

Ta strømmen?

Skrevet

Fortsett å anmelde. Du skal nok se at det skjer noe etterhvert.

"..................................."

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg tror det eneste du kan gjøre når du allerede har prøvd å si fra, er å ringe politi, HVER gang.

Skrevet

Gjør som Donald Duck :o)

*Spill høyere og verre musikk

*Skyt over større kuler, hva med pingong baller

:-)))

Er i godt humør idag,måtte bare..

Snakk med de andre naboene og gå sammen om en anmeldelse..

Det burde nok hjelpe..

Gjest tilkall hjelp
Skrevet

Jeg ville ringt politiet. Forklar dem situasjonen og be dem snakke med guttungen. Det gjør de. Du kan be om å være anonym, og at politiet bare sier at det har kommet klage fra naboer.

Hvorfor ta på ham med silkehansker? Det har han slett ikke fortjent. Hvis han ikke hører på naboene, så er det helt riktig å ringe politi. Politiet er dem som skal passe på ro og orden, og er vant til å håndtere slikt.

Skrevet

Såpass får dere tåle. Det er sommer og partytid og storsesong for sure nabokjerringer. De sistnevnte er sure bare de hører en øl som jekkes.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Føler virkelig med dere! Vet hvor plagsomt det er i lengden. Litt går jo ann, men det når blir hele tiden kan man jo bli gal til slutt.

Vi har hatt sånne naboer som har holdt på året rundt. Heldigvis så flyttet de. Men nå har vi SELVFØLGELIG fått en ny nabo (annet hus) som er like ille (om ikke verre!!)

Har ingen andre gode råd, enn å drite i at de blir sur! Klag til de og politiet!

Skrevet

Såpass får dere tåle. Det er sommer og partytid og storsesong for sure nabokjerringer. De sistnevnte er sure bare de hører en øl som jekkes.

Uhm...nei, festing i uken - enten det er sommer eller vinter, skal man ikke tåle.

"................................"

Skrevet

Å bli holdt våken til langt på natt av bråk er ikke noe man skal tåle, nei.

Det er absolutt ikke noe som er mer irriterende når du har behov for å sove.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du er velkommen til å bo hos oss i noen uker. Da kan du oppleve hvordan det er å leve med støy og bråk 24/7.

I går hadde naboen vorspiel/fest, de er gode på gjør verden oppmerksom på at de har fest for å si det sånn.

I dag ble vi vekt i 10-tiden av jævlig høy, stygg musikk, som plutselig ble stoppet fordi en tlf ringte. Naboen satt seg i sitt åpne vinduet (som ligger noen meter fra vårt soveromsvinduet) og prater drithøyt om et nachspiel han har vært på. Vi får høre at han blir beskyldt for å ha pissa på soverommet, stua og veltet stoler. Noe han gjentar minst 10 ganger.

Han nekter høylytt på at han tisset inne, men avslutter så samtalen med at han skal komme å vaske opp etter seg.

ÅHHH, for en herlig søndagsmorgen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du er velkommen til å bo hos oss i noen uker. Da kan du oppleve hvordan det er å leve med støy og bråk 24/7.

I går hadde naboen vorspiel/fest, de er gode på gjør verden oppmerksom på at de har fest for å si det sånn.

I dag ble vi vekt i 10-tiden av jævlig høy, stygg musikk, som plutselig ble stoppet fordi en tlf ringte. Naboen satt seg i sitt åpne vinduet (som ligger noen meter fra vårt soveromsvinduet) og prater drithøyt om et nachspiel han har vært på. Vi får høre at han blir beskyldt for å ha pissa på soverommet, stua og veltet stoler. Noe han gjentar minst 10 ganger.

Han nekter høylytt på at han tisset inne, men avslutter så samtalen med at han skal komme å vaske opp etter seg.

Er klar over at det er helg og vi ikke ble vekt særlig tidlig. Men dette var bare en så "søt" liten historie som jeg _måtte_ fortelle :P

Skrevet

Er klar over at det er helg og vi ikke ble vekt særlig tidlig. Men dette var bare en så "søt" liten historie som jeg _måtte_ fortelle :P

Ja, det var sannelig en søt liten historie. hehe

c",)

Skrevet

Bor du på Løkka? Det er helt vanlig der. Pluss folk som raver rundt i gatene, skriker og uler, pisser på vegger og biler, knuser ruter, river av bilspeil og har det morro.

Trendy livsstil, tror jeg det kalles.

Skrevet

Uhm...nei, festing i uken - enten det er sommer eller vinter, skal man ikke tåle.

"................................"

Det kommer an på hvilken årstid i livet man befinner seg på. De fleste møter seg selv i døra sånn rundt tidlig småbarnsperiode. Da skjer det noe med hukommelsen også. Ku og kalv, etc.

Skrevet

Jeg må bare si at jeg misunner dere ikke boområdet, dette høres ikke noe gøy ut!

Selv om beliggenheten gjør at det er praktisk når vi kan ha vorspiel hos deg ;)

laguna1365380434
Skrevet

Bor du på Løkka? Det er helt vanlig der. Pluss folk som raver rundt i gatene, skriker og uler, pisser på vegger og biler, knuser ruter, river av bilspeil og har det morro.

Trendy livsstil, tror jeg det kalles.

Ja vi på løkka gjør slikt hver dag..;-)

Vi er ultra hippe selv på svinefylla og når vi spyr og hyler.

*trendy som fy*

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...