Gå til innhold

Dø av kjærlighetssorg?


plysjdyr

Anbefalte innlegg

Han gjorde slutt på forholdet i mars i år, og det har egentlig gått greit for meg i ettertid.

Men innimellom får jeg noen voldsomme "etterdønninger", og når disse kommer blir jeg forferdelig redd for å dø av sorg.

Er dette noe å bekymre seg for?? Jeg har helse-angst og håper jo på at det er denne som slår ut, men når det skjer blir jeg jo livredd likevel, og jeg vet jo ikke sikkert om redselen min er reell eller ikke..

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Redselen din er ikke reell. Ingen dør av kjærlighetssorg. Følelser som savn og sorg er tunge, men det er ikke mulig å dø av tårer og tunge tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man dør ikke av sorgen alene.

Man kan selvsagt bli syk eller svekket dersom man f.eks. slutter å ta til seg næring og væske fordi man er så "nedgravd" at man slutter å fungere. Men du trenger absolutt ikke være redd for at hjertet skal stoppe el.l., som følge av sorg og savn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...