Gå til innhold

Å dra på badestrand alene

Anbefalte innlegg

Gjest Mangler mot
Skrevet

Det har til og med jeg gjort flere ganger. Ta med mat og drikke og ei god bok og dagen er reddet :o)

Takk for svar alle sammen. Det ga meg mot til å dra alene på badestranden idag for første gang.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

4

• muriel

2

• astridny

1

• Prozak

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mange gjør det, og nyt å kos deg alene, du! Ta med deg håndkle, lesestoff og rikelig med drikke og solkrem.

Bare et lite praktisk problem: Skal du bade, må du be de som sitter i nærheten å passe på veska di. Med mindre du tar med deg kun minimum, oppi en sånn vannfast liten beholder som du kan feste til foten eller armen din.

Vet du hvor man får kjøpt en slik beholder?

Gjest miominmio
Skrevet

Jeg er på stranda alene, på kafeer, restauranter, hoteller, kino, museum, utesteder osv.osv. Har ikke lagt merke til at noen ser rart på meg, men får av og til spørsmål fra venner om jeg synes dette er greit. Det er mere enn greit, å dra på storbyferie alene er min beste avkobling.

Kos deg på stranda med lesestoff og kaffe på termos eller annen drikke.

Gjest det gjør jeg stadig vekk
Skrevet

Vet du hvor man får kjøpt en slik beholder?

I butikker hvor de har reiseeffekter og sånn. Og kanskje på Clas Olson?Prøv søkefunksjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...