Gjest Mangler mot Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Det har til og med jeg gjort flere ganger. Ta med mat og drikke og ei god bok og dagen er reddet ) Takk for svar alle sammen. Det ga meg mot til å dra alene på badestranden idag for første gang. 0 Siter
astridny Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Mange gjør det, og nyt å kos deg alene, du! Ta med deg håndkle, lesestoff og rikelig med drikke og solkrem. Bare et lite praktisk problem: Skal du bade, må du be de som sitter i nærheten å passe på veska di. Med mindre du tar med deg kun minimum, oppi en sånn vannfast liten beholder som du kan feste til foten eller armen din. Vet du hvor man får kjøpt en slik beholder? 0 Siter
Gjest miominmio Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg er på stranda alene, på kafeer, restauranter, hoteller, kino, museum, utesteder osv.osv. Har ikke lagt merke til at noen ser rart på meg, men får av og til spørsmål fra venner om jeg synes dette er greit. Det er mere enn greit, å dra på storbyferie alene er min beste avkobling. Kos deg på stranda med lesestoff og kaffe på termos eller annen drikke. 0 Siter
Gjest det gjør jeg stadig vekk Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Vet du hvor man får kjøpt en slik beholder? I butikker hvor de har reiseeffekter og sånn. Og kanskje på Clas Olson?Prøv søkefunksjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.