laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Har dere rukket over i år? Grilling? Bading? Ferieur? Utepils? Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) En skikkelig sykkeltur? Å bli ordentelig solbrent? Å ha mistet minst et par solbriller? Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) Festivaler? Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? Jordbær? Fisking? Bål? Båt? Vepsestikk? Myggstikk? :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Grilling? -Senest for to timer siden Bading? -Nei, og tviler på det blir noe særlig bading på meg... Ferieur? Har vært på en dagstur, vet ikke helt om det kvalifiserer. Utepils? Ja faktisk, selv om det ikke var pils så må jeg kalle den det. (Smirnoff ice) Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) Nope. Har forsåvidt aldri skjedd, bortsett fra en gang jeg var nødt til å "reparere". En skikkelig sykkeltur? -Ergometersykkel? Nei, jeg har faktisk tatt sykkelen opp av kjelleren, så det skal nok bli en tur snart. Å bli ordentelig solbrent? -Jepp, på venstrearmen en dag jeg ikke smurte meg. Å ha mistet minst et par solbriller? -Jåda... og det irriterer meg! -Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) -Ha ha... Men kanskje jeg skal ha det i bakhodet og be sambo med på trilletur. Festivaler? -Nei Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? -Nei, og det kommer ikke til å skje Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? -Har bare planlagt et par innkjøp Jordbær? 2 stk Fisking? -Yeah right... Bål? -Nei Båt? -Nei, men jeg gleder meg. Vepsestikk? -Nei, selv om jeg har blitt personlig angrepet av veps opptil flere ganger. Har faktisk kjøpt meg fluesmekker nå som ligger i vogna, som brukes flittig. Myggstikk? -Nei, tror egentlig ikke at mygg liker meg noe særlig 0 Siter
amber sun Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Kul FU, laguna! hehe, denne må jeg svare på. *S* Har dere rukket over i år? Grilling? - ja Bading? - ja Ferieur? - går ut fra du mener ferietur, og det har vi hatt ja ;-p Utepils? - jepp, senest igår kveld Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) - nei, det har jeg ikke. Selv om jeg hadde Tuborg til lunsj et par ganger da vi var i danmark, så ble det ikke noe promille utav det. En skikkelig sykkeltur? - eh, nei. Å bli ordentelig solbrent? - litt solbrent ihvertfall. Å ha mistet minst et par solbriller? - ikke mistet, men ødelagt et par Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) - no comment. Festivaler? - nope. Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? - nei reker har jeg ikke spist ennå. kanskje snart.? Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? - hehehe nei, det har jeg ikke. Jordbær? - å ja!! Fisking? - fisking? FISKING? neineineinei, det er definitivt ikke meg! Bål? - ja. Båt? - nei. Vepsestikk? - nei. Myggstikk? - ja, to. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Skal vi seee.. Ja, Ja, Nei, Ja, Nei, Nei, Nei, Nei, Nei, Nei, Ja, Ja, Ja, Nei, Nei, Nei, Nei, Nei. Hm, ser ikke så bra ut dette! Men jeg har ligget masse på åstranda og badet i saltvann, og det er det som er sommer for meg ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Grilling? JA Bading? JA Ferieur? NEI, hvis du mener ferietur. vet ikke hva ferieur er! Utepils? JA Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) USIKKER En skikkelig sykkeltur? NEI Å bli ordentelig solbrent? DELVIS Å ha mistet minst et par solbriller? NEI Sex i naturen? JA, UTEN PLUSSPOENG(plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) Festivaler? NEI Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? JA Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? JA Jordbær? JA Fisking? NEI Bål? JA Båt? JA Vepsestikk? NEI Myggstikk? JA + KNOTT 0 Siter
Kvinna Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Grilling? Ja! Bading? Nei, men vi har vært ved vannet og bada bikkjene noen ganger! Ferieur? Dagstur i affal! Utepils? På verandaen! Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) = Ikke uventet... En skikkelig sykkeltur? = Nei. Virkelig ikke. Å bli ordentelig solbrent? Litt! Å ha mistet minst et par solbriller? = Nei, har ett par brille-solbriller. De er stygge, men dyre, og uten blir jeg blind ;-) Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) = Nei!(men en god ide!) Festivaler? = Nei, men skal i august :-) Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? = Var i nærheten med smørbrødene her om dagen ;-) Nok for landkrabber som oss! Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? = Nei. Jordbær? Ja! Fisking? Nei! Bål? Er ikke lov det da! *skikkelig* Båt? Nei *speider utover jordene* Vepsestikk? Nei Myggstikk? Jaaa *klø* ------------------------- Egne klassikere: Tørna gæærn over tusen fluer inne? JA! Kjøpt verdens deiligste Hammock? JA! Tatt frem "sommerpynt" (servietter, telysholdere, utetelyslykter, samlingen av pinnsvinfigurer) JA! Hatt blomstrende Pioner i hagen? JA! Blitt brun som en nøtt? NEI...! :-) 0 Siter
Gjest gleder meg over sommeren Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Grilling? JA Bading? JA Ferieur? Skal vel være -tur?? JA Utepils? Ikke aktuelt, liker ikke øl. Hvitvin derimot, JA En skikkelig sykkeltur? Sykling, ja, men ikke langtur..foreløpig. Å bli ordentelig solbrent? Nei heldigvis, smører meg skikkelig. Å ha mistet minst et par solbriller? Ja, men det var ikke i sommer men i våres, teller det? Sex i naturen? Eh... skulle vel gjerne hatt sex i det hele tatt (for tiden ingen partner) Festivaler? Nei, ikke så interessert. Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? Liker ikke skalldyr. Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? Trengtes ikke, har mer enn nok av det liggende fra i fjor! Jordbær? JA Fisking? Nei Bål? Nei Båt? JA Vepsestikk? Nei heldigvis Myggstikk? Ikke det heller 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Grilling? check Bading? check Ferieur? gå på sommertid? ikke ennå. tur? om en uke. Utepils? :-( En skikkelig sykkeltur? he he he. nei. Å bli ordentelig solbrent? aldri! Å ha mistet minst et par solbriller? minst 1 par ja.... Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) snart håper jeg- men det blir nok med en jeg kjenner. Festivaler? begynner denne uka!! Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? selvfølgelig! Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? - elsker det unødvendige. Jordbær? check Fisking? check Bål?- teller utepeis? Båt? check Vepsestikk? håper ikke... Myggstikk? an mass. 0 Siter
Platina Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Grilling? Ja Bading? Ja Ferieur? Nei. Ennå tre uker til ferie. Utepils? Ja Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) Nei, litt senere. En skikkelig sykkeltur? Nei Å bli ordentelig solbrent? Nei, bruker å slippe det. Å ha mistet minst et par solbriller? Nei, men jeg har ødelagt et par. Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) Hadde muligheten, men trakk meg. Festivaler? Tror ikke jeg får til det i år. Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? Ja Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? Nei, men ungene har diverse på ønskelista. Jordbær? Ja, men har ikke spist trønderbæra enda, så det teller ikke helt. Fisking? Nei, og det kommer neppe til å skje heller. Bål? St.hansbål Båt? Teller ferga over til Munkholmen? Vepsestikk? Har jeg aldri hatt. Myggstikk? Tror ikke det 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Grilling? -Senest for to timer siden Bading? -Nei, og tviler på det blir noe særlig bading på meg... Ferieur? Har vært på en dagstur, vet ikke helt om det kvalifiserer. Utepils? Ja faktisk, selv om det ikke var pils så må jeg kalle den det. (Smirnoff ice) Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) Nope. Har forsåvidt aldri skjedd, bortsett fra en gang jeg var nødt til å "reparere". En skikkelig sykkeltur? -Ergometersykkel? Nei, jeg har faktisk tatt sykkelen opp av kjelleren, så det skal nok bli en tur snart. Å bli ordentelig solbrent? -Jepp, på venstrearmen en dag jeg ikke smurte meg. Å ha mistet minst et par solbriller? -Jåda... og det irriterer meg! -Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) -Ha ha... Men kanskje jeg skal ha det i bakhodet og be sambo med på trilletur. Festivaler? -Nei Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? -Nei, og det kommer ikke til å skje Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? -Har bare planlagt et par innkjøp Jordbær? 2 stk Fisking? -Yeah right... Bål? -Nei Båt? -Nei, men jeg gleder meg. Vepsestikk? -Nei, selv om jeg har blitt personlig angrepet av veps opptil flere ganger. Har faktisk kjøpt meg fluesmekker nå som ligger i vogna, som brukes flittig. Myggstikk? -Nei, tror egentlig ikke at mygg liker meg noe særlig Ser ut til at sommern er godt i gang hos deg da! :-) Men ikke skalldyr? Det som er så yummi! Lykke til med innkjøpene av strandstæsj, og med vepsejakten. Hørtes ut som en god ide med transportabel smekker! :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Grilling? Ja, massevis Bading? Ja, massevis Ferieur? Ja Utepils? Ja, og masse utevin, om det også teller Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) Ehh... Ja, en flaske vin til lunch gir gjerne det... En skikkelig sykkeltur? Holder 28 km? Å bli ordentelig solbrent? Heldigvis ikke, men litt rød. Å ha mistet minst et par solbriller? Nei. Og dyrt hadde det vært, siden jeg har briller med styrke... Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) Nei, og nei. Festivaler? Nei Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? Ferske sjøkreps, reker og marinerte grillspyd med reker - nam.... Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? Ja Jordbær? Ja Fisking? Om det teller at en åtteåring prøver å fange fisk med egne hender - ja Bål? Nei Båt? Nei Vepsestikk? Nei Myggstikk? Ja Slett ikke dårlig, men jeg tror det har noe å gjøre med at jeg kom hjem fra Korsika i går... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Kul FU, laguna! hehe, denne må jeg svare på. *S* Har dere rukket over i år? Grilling? - ja Bading? - ja Ferieur? - går ut fra du mener ferietur, og det har vi hatt ja ;-p Utepils? - jepp, senest igår kveld Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) - nei, det har jeg ikke. Selv om jeg hadde Tuborg til lunsj et par ganger da vi var i danmark, så ble det ikke noe promille utav det. En skikkelig sykkeltur? - eh, nei. Å bli ordentelig solbrent? - litt solbrent ihvertfall. Å ha mistet minst et par solbriller? - ikke mistet, men ødelagt et par Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) - no comment. Festivaler? - nope. Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? - nei reker har jeg ikke spist ennå. kanskje snart.? Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? - hehehe nei, det har jeg ikke. Jordbær? - å ja!! Fisking? - fisking? FISKING? neineineinei, det er definitivt ikke meg! Bål? - ja. Båt? - nei. Vepsestikk? - nei. Myggstikk? - ja, to. Du har jammen fått kickstarta sommern du:-) Mye check der.. Og jepp, mente selvsagt ferieTur..;-) Litt fort i svingene innimellom. Fortsatt god sommer da..Mangla et par punkter enda så jeg..;-) Og du, fisking kan være helt OK det da..Men i små doser og ikke så veldig langt alei...;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Skal vi seee.. Ja, Ja, Nei, Ja, Nei, Nei, Nei, Nei, Nei, Nei, Ja, Ja, Ja, Nei, Nei, Nei, Nei, Nei. Hm, ser ikke så bra ut dette! Men jeg har ligget masse på åstranda og badet i saltvann, og det er det som er sommer for meg ;-) Så hyggelig! Saltvannsbading er blandt de tingene jeg ikke har fått gjort enda, og som jeg har sååå lyst til å gjøre snart:-) Og sommern er jo knapt på begynt. Rikelig med tid til å unnagjøre de andre punktene;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Jeg fikk null poeng *Hyyyyl* Det var svakt..;-) Ut å leve! ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Grilling? JA Bading? JA Ferieur? NEI, hvis du mener ferietur. vet ikke hva ferieur er! Utepils? JA Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) USIKKER En skikkelig sykkeltur? NEI Å bli ordentelig solbrent? DELVIS Å ha mistet minst et par solbriller? NEI Sex i naturen? JA, UTEN PLUSSPOENG(plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) Festivaler? NEI Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? JA Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? JA Jordbær? JA Fisking? NEI Bål? JA Båt? JA Vepsestikk? NEI Myggstikk? JA + KNOTT Dæven! Du har virkelig tynt sommeren for det den er verdt! Nesten alle punktene jo! Ikke dårlig, fortsett å kose deg! :-) 0 Siter
mAd Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Grilling? Jess! Bading? Jeg dyppa tærne nedi i dag, det frista ikke nevneverdig.. gir sola et par uker til, hvis den blir så lenge da, sommeren har jo nettop ankommet Trondheim. Ferieur? Ikke i år, men jeg drar hjem i august, det blir vel en *slags* ferietur. Utepils? Mange, hehe. Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen? Det var vel LITT senere En skikkelig sykkeltur? Nesten hver dag (men ikke tro at jeg er sprek altså) Å bli ordentelig solbrent? Jobber med saken. Jeg blir aldri brun, jeg blir solbrent. Å ha mistet minst et par solbriller? Håh! Jeg har hatt samme solbrilleparet i mange mange år nå 29.50 på H&M, hvis jeg ikke husker feil. Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) Ikke enda Festivaler? :( Desverre Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? Huff nei, aldri! Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? LØNN PÅ FREDDA'N! Jordbær? I går! Fisking? Foretar jeg meg svært sjeldent. Bål? Det blir vel Båt? I august, regner jeg med Vepsestikk? Det har jeg aldri hatt. Myggstikk? Nei, men knotten tok meg her om dagen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Grilling? Ja! Bading? Nei, men vi har vært ved vannet og bada bikkjene noen ganger! Ferieur? Dagstur i affal! Utepils? På verandaen! Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) = Ikke uventet... En skikkelig sykkeltur? = Nei. Virkelig ikke. Å bli ordentelig solbrent? Litt! Å ha mistet minst et par solbriller? = Nei, har ett par brille-solbriller. De er stygge, men dyre, og uten blir jeg blind ;-) Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) = Nei!(men en god ide!) Festivaler? = Nei, men skal i august :-) Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? = Var i nærheten med smørbrødene her om dagen ;-) Nok for landkrabber som oss! Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? = Nei. Jordbær? Ja! Fisking? Nei! Bål? Er ikke lov det da! *skikkelig* Båt? Nei *speider utover jordene* Vepsestikk? Nei Myggstikk? Jaaa *klø* ------------------------- Egne klassikere: Tørna gæærn over tusen fluer inne? JA! Kjøpt verdens deiligste Hammock? JA! Tatt frem "sommerpynt" (servietter, telysholdere, utetelyslykter, samlingen av pinnsvinfigurer) JA! Hatt blomstrende Pioner i hagen? JA! Blitt brun som en nøtt? NEI...! :-) Ingen dårlig score der! :-) Høres ut som du nyter sommeren! Fine tilleggsklassikere..:-) Gjett om jeg også har lyst til å slappe av i havegynge med pene blomster og sommerting rundt! Men jeg har ikke engang hage, ikke en measly veranda en gang..:-I Men parken er rett rundt hjørnet, og den er ikke så verst den heller. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Grilling? JA Bading? JA Ferieur? Skal vel være -tur?? JA Utepils? Ikke aktuelt, liker ikke øl. Hvitvin derimot, JA En skikkelig sykkeltur? Sykling, ja, men ikke langtur..foreløpig. Å bli ordentelig solbrent? Nei heldigvis, smører meg skikkelig. Å ha mistet minst et par solbriller? Ja, men det var ikke i sommer men i våres, teller det? Sex i naturen? Eh... skulle vel gjerne hatt sex i det hele tatt (for tiden ingen partner) Festivaler? Nei, ikke så interessert. Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? Liker ikke skalldyr. Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? Trengtes ikke, har mer enn nok av det liggende fra i fjor! Jordbær? JA Fisking? Nei Bål? Nei Båt? JA Vepsestikk? Nei heldigvis Myggstikk? Ikke det heller Skulle være tur ja..Litt fort i svingene her og der..:-) Bra score på deg da. Ser ut som du suger inn sommeren;-) Kanskje kjæresten dukker opp også snart, folk blir jo blide og glade og lette å snakke med når det er solskinn og fint. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Grilling? check Bading? check Ferieur? gå på sommertid? ikke ennå. tur? om en uke. Utepils? :-( En skikkelig sykkeltur? he he he. nei. Å bli ordentelig solbrent? aldri! Å ha mistet minst et par solbriller? minst 1 par ja.... Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) snart håper jeg- men det blir nok med en jeg kjenner. Festivaler? begynner denne uka!! Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? selvfølgelig! Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? - elsker det unødvendige. Jordbær? check Fisking? check Bål?- teller utepeis? Båt? check Vepsestikk? håper ikke... Myggstikk? an mass. Høres ut som du er fint i rute på sommeren du..:-) (dog litt svakt med manglende utepils..;-)) Og selvsagt teller utepeis! Det hørtes så hyggelig ut! Ha en fortsatt god en! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.