laguna1365380434 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Grilling? Jepp, masse. Bading? Er nok litt kaldt ennå gitt, teller vassing? Ferieur? Har vært litt på hytta og sånn da. Utepils? Nope, men har drukket utecola mens sambo har fått seg utepils. Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) Er gravid, så nei. En skikkelig sykkeltur? Skulle ønske det, for det å sykle er kjempemoro, men nei. Å bli ordentelig solbrent? Jepp! Det har jeg fått til. Sist gang på leggene og nesa. Å ha mistet minst et par solbriller? Nope, men har glemt dem igjen på hytta. Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) Hehe.. nei, ikke i år.. Festivaler? Nope Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? Reker Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? Nei, men det kommer nok om et par år. Jordbær? Masse, nam nam Fisking? Nei Bål? Nei Båt? Ja, masse Vepsestikk? Nei Myggstikk? Nei, men KLEGG!! Høres bra ut dette! Anstendig score!;-) Og masse lykke til med kommende baby! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Grilling? en gang Bading? nei Ferieur? nei Utepils? Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) nei En skikkelig sykkeltur? nei Å bli ordentelig solbrent? ja! Å ha mistet minst et par solbriller? nei, har de samme enda, de er vel fire år ellerno Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) nei, desverre Festivaler? nei Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? Ja, ferske tilogmed. Rådyre var de og Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? nei Jordbær? ja, et par kurver Fisking? nei Bål? det er jo ikke lov Båt? nei, og jeg blir bare sjøsyk Vepsestikk? Fikk det for første gang i fjor, men ikke i år Myggstikk? myggen liker meg ikke Sånn midt på treet score der..;-) Fortsatt litt å ta igjen, men sommeren er jo lang enda da..:-) Ha en fortsatt god sommer! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Har dere rukket over i år? Grilling? Nei Bading? Ja Ferietur? Ja Utepils? Ja Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) Nei En skikkelig sykkeltur? Nei Å bli ordentelig solbrent? Ja Å ha mistet minst et par solbriller? Nei Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) Nei Festivaler? Nei Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? Nei Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? Ja Jordbær? Nei Fisking? Nei Bål? Nei Båt? Ja Vepsestikk? Nei Myggstikk? Ja *** Ikke så veldig spennende, akkurat... Du hadde jo rukket over mange av de helt sentrale sommerklassikerne da, så det må vel være spennende nok det? ;-) Dessuten er vi bare i begynnelsen av juli så du har jo rikelig med tid til å eventuellt få satt check på de resterende..! Fortsatt god sommer! :-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Grilling - ja Bading - ja Ferietur - skal ikke på ferie før om 2 uker, da er det først 1 uke med bobil på vestlandet og så 4 dager til Glasgow. Utepils - ja Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) Nei En skikkelig sykkeltur? Nei, har ikke syklet på flere år pga. balansen Å bli ordentelig solbrent - JA! Å ha mistet minst et par solbriller - Nei Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) Nei Festivaler - Nei Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort - Ja Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj - Ja Jordbær - Ja, masse Fisking - Nei Bål - Nei Båt - Nei Vepsestikk - Nei Myggstikk - Ja 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Grilling - ja Bading - ja Ferietur - skal ikke på ferie før om 2 uker, da er det først 1 uke med bobil på vestlandet og så 4 dager til Glasgow. Utepils - ja Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) Nei En skikkelig sykkeltur? Nei, har ikke syklet på flere år pga. balansen Å bli ordentelig solbrent - JA! Å ha mistet minst et par solbriller - Nei Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) Nei Festivaler - Nei Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort - Ja Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj - Ja Jordbær - Ja, masse Fisking - Nei Bål - Nei Båt - Nei Vepsestikk - Nei Myggstikk - Ja En anstendig sommerscore til deg det! :-) Ha en fortsatt god en! :-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Wow..Jeg vil også ha en oppblåsbar badeøy! Hvor fant du den? :-) Høres ut som du får fullt utbytte av sommeren! Ha en fortsatt god en!:-) Badeøya fannt jeg på en Brio butikk 0 Siter
Ulrikke Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Grilling? Nei, faktisk ikke - eller jo, på besøk hos svigers bare. Venter på at vi skal bli ferdig å skru terrasse her hjemme, DA skal vi grille da! Bading? Nei. Ferieur? Nei. Blir ikke ferie i år... Utepils? Utebrus, ja - er gravid Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) Av naturlige årsaker ikke... En skikkelig sykkeltur? Ja! Å bli ordentelig solbrent? Nja... Lett rosa, teller det? Å ha mistet minst et par solbriller? Nei, jeg liker ikke å bruke solbriller... Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) Hehe, nei. Festivaler? Ingen. Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? Reker, ja! Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? Har kjøpt nytt plaskebasseng til ungene, teller det? Jordbær? MASSE! Fisking? Ja. Bål? Nei. Båt? Nei. Vepsestikk? Ja, au... Myggstikk? Ja, mange... 0 Siter
Knotten Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Grilling? - Ja, flere ganger Bading? - teller å stå på badeplattformen og skvette små-små mengder vann på seg selv? Pinglete jeg, se. Må ha MINST 20C!! Ferieur? - Ja, er ikke det sånt ur hvor tiden går altfor fort og så er klokka arbeidstid igjen? Det har jeg i allefall opplevd, så JA på dette punktet også. Utepils? Jada, flere... Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) - Nesj!! En skikkelig sykkeltur? - Jada! Å bli ordentelig solbrent? - Nei, er faktortilhenger. Å ha mistet minst et par solbriller? - Ikke enda, men jeg har nok mistet flere enn ett i året i snitt oppigjennom. Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) - Jupp Festivaler? - Nei Å dynge innpå med skjell, reker eller skalldyr of some sort? - Nope, liker ikke Innkjøp av badedyr eller annet mildt unødvendig men kjekt strandstæsj? - Jadda Jordbær? - Ja, fra egen avling! Fisking? - Ja, fikk ingen... Bål? - Erru gæær'n? Det er ikke lov etter 15.4 det vettu. Båt? - Ja, late helger i båt er deilig!! Vepsestikk? - Nei. Jeg skyr den jæ***** Myggstikk? - La meg telle; Ett - to - tre - ........ - ti - elleve... God sommer, laguna 0 Siter
favn Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Du hadde jo rukket over mange av de helt sentrale sommerklassikerne da, så det må vel være spennende nok det? ;-) Dessuten er vi bare i begynnelsen av juli så du har jo rikelig med tid til å eventuellt få satt check på de resterende..! Fortsatt god sommer! :-) Takk det samme! :-) Ad punkt om grilling, du husker jeg fortalte om min eks-nabo som grillet og grillet og grillet...? Grilling byr meg imot, jeg foretrekker kjøkkenveien. Faktisk. Ups, å si noe sånt i Norge er vel å regne som en middels sosial harakiri. 0 Siter
annegunn Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Badeøya fannt jeg på en Brio butikk Har du lagt merke til at du er den eneste som har svart ja på sex i naturen-spørsmålet? Lurer til og med på om jeg ikke har skjønt når det må ha vært, gitt :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Har du lagt merke til at du er den eneste som har svart ja på sex i naturen-spørsmålet? Lurer til og med på om jeg ikke har skjønt når det må ha vært, gitt :-) Nei. søren og, nå har Knotten ødelagt statistikken... 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Sånn midt på treet score der..;-) Fortsatt litt å ta igjen, men sommeren er jo lang enda da..:-) Ha en fortsatt god sommer! :-) Ja, vi har akkurat flyttet så når vi ikke er på jobb, blir det snekring, maling og bæring. En gang i august når vi er ferdig med alt (forhåpentligvis) synes jeg vi skal sykle av gårde på overnattingstur med fiskestang, jordbær,reker og øl og grillmat. Med dobbel sovepose er det store muligheter for utendørs sex. Vi kommer garantert hjem med myggstikk her og der. Jeg skal passe godt på solbrillene. Det blir det sommer det :-) God sommer til deg og!! 0 Siter
Knotten Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Nei. søren og, nå har Knotten ødelagt statistikken... Ja, ja, noe morro skal en jo ha! 0 Siter
Velouria Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Høres ut som om sommeren din er godt i rute..!:-) Og kos deg i Danmark, og på øya! (dit skal jeg også, sistnevnte altså..:-)) Festival = sommer for meg og nå fikk jeg mail om at De Lillos skal åpne på lørdag, det blir jo helt konge! Vanvittig mye tøft på øya i år altså, og det er det jo alltid. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Har du lagt merke til at du er den eneste som har svart ja på sex i naturen-spørsmålet? Lurer til og med på om jeg ikke har skjønt når det må ha vært, gitt :-) Jeg la merke til at det ikke var så mange som hadde svart ja på sex i naturen, men jeg har ikke lest hele tråden. Hvis du gjettet at det hadde noe med motorsykkeltur og lysning, så gjettet du helt riktig En av fordelene med mc er at det ikke er mulig å ta med barn 0 Siter
annegunn Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg la merke til at det ikke var så mange som hadde svart ja på sex i naturen, men jeg har ikke lest hele tråden. Hvis du gjettet at det hadde noe med motorsykkeltur og lysning, så gjettet du helt riktig En av fordelene med mc er at det ikke er mulig å ta med barn Det var det jeg gjettet ja. Flirte litt da, det skal innrømmes, hintene var litt mer subtile første gang. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Det var det jeg gjettet ja. Flirte litt da, det skal innrømmes, hintene var litt mer subtile første gang. Har man sagt det i klartekst, så er du jo ikke så mye vits i å hinte lenger da 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Grilling? Ja! Med underpunkt : Uventet promille kl 14 på formiddagen?;-) Ikke uventet ;-) Å bli ordentelig solbrent? Ja! Sex i naturen? (plusspoeng for med en du ikke kjenner;-)) Hvis balkongen er "naturen". Jordbær? Ja! Myggstikk? Ett. Og du da? :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Har man sagt det i klartekst, så er du jo ikke så mye vits i å hinte lenger da Jeg kan påberope meg en skiturpause på Norefjell engang, om det inspirerer. I påskesolen Men det må ha vårt før jeg fikk barn. Nå er hun alltid med, mens jeg heller tar solveggen og boka. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg kan påberope meg en skiturpause på Norefjell engang, om det inspirerer. I påskesolen Men det må ha vårt før jeg fikk barn. Nå er hun alltid med, mens jeg heller tar solveggen og boka. Vi har hatt diverse varianter i friluft, men i snø har jeg tilgode. Det hørtes da fryktelig kaldt ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.