Gå til innhold

Hvor mange klassiske sommerting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt diverse varianter i friluft, men i snø har jeg tilgode. Det hørtes da fryktelig kaldt ut!

Mosekledde svaberg med jakke under i påskesolen? det var igrunnen ikke kula jeg tenkte mest på.

Har forresten snakket med gubben om onsdag, og det var visst bare å ringe etter taxi, som han sa :)

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

28

• annegunn

8

• Gemini

6

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Grilling - ordentlig sykkeltur - myggstikk. Bål, båt og fisking.

Her har vi hatt sommer i nøyaktig seks dager, har ikke rukket så mye enda :)

Gjest lurulf
Skrevet

Mosekledde svaberg med jakke under i påskesolen? det var igrunnen ikke kula jeg tenkte mest på.

Har forresten snakket med gubben om onsdag, og det var visst bare å ringe etter taxi, som han sa :)

Flott, da kan vi utveksle naturopplevelser videre på onsdag, uten at så mange "hører" på.

Skrevet

Flott, da kan vi utveksle naturopplevelser videre på onsdag, uten at så mange "hører" på.

Hehe! Men jeg vet ikke om jeg så mange flere å by på, gubben foretrekker mer - eh - private omgivelser.

Gjest lurulf
Skrevet

Hehe! Men jeg vet ikke om jeg så mange flere å by på, gubben foretrekker mer - eh - private omgivelser.

:)

Det gjelder å finne de rette anledningene!

Vi foretrekker aktiviteter uten publikum, men med litt fantasi lar det seg greit kombinere med friskluft. Riktignok var hyppigheten mye høyere før det kom småtroll i familien.

Skrevet

:)

Det gjelder å finne de rette anledningene!

Vi foretrekker aktiviteter uten publikum, men med litt fantasi lar det seg greit kombinere med friskluft. Riktignok var hyppigheten mye høyere før det kom småtroll i familien.

Søndag formiddag var lenge en stor slager - jentungen ble faktisk unnfanget en sånn gang. Men det var før det, litt kjipt med barnevakt bare for å få en daffesøndag hjemme lissom.

Gjest lurulf
Skrevet

Søndag formiddag var lenge en stor slager - jentungen ble faktisk unnfanget en sånn gang. Men det var før det, litt kjipt med barnevakt bare for å få en daffesøndag hjemme lissom.

En tidligere kollega omtalte konsekvent sin lille datter som "mitt lille preventiv".

Men nå får jeg ta med meg mine småtroll ut i friskluft og ikke bare skrive om naturopplevelser.

Snakkes.

Skrevet

Jeg har fått med meg utepils, grilling, festival og blitt skikkelig solbrent :o)

Skrevet

Det var en duglig score det! :-)

Og god tur til Mallorca!:-)

Takk o' ve!

Nå er alt barbert - pakket - klappet og klart.

Står opp kl 0400 og kjører til Gardermoen!

Hasta la vista! :o)

Skrevet

Tja, kanskje det? :-)

Drammenskanten du huserer på,sant?

Har vanskligheter med å få ræva i gir sjøl jeg (en kan jo bare telle hvor ofte jeg har det i meg å krysse eventyrbrua;-)), men det hørtes ut som en superhyggelig ide! :-)

Tusen takk for invitasjon!

Kommer du hit, så kan det bli kjempegøy,en kunne jo plukke opp en konsert eller to her også..

I september spiller til og med broren min her, han er dødsflink;-), og absolutt verdt å få med seg!

:-)

Ja, stemmer det, er i Drammensområdet jeg holder til.

Vi kunne jo tatt en tur på Drammen Elvefestival sammen? www.drammenelvefestival.no tror jeg det er (men siden var nede i sta når jeg testet, men mener den linken har funka før)

Eller kanskje dere heller skulle komme helt på landet her... hihi

Vi kan jo kanskje komme i kontakt utenfor DOL også, i såfall kan jeg mailes på

g-mini at netcom dot no

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...