Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette problemet har holdt på i over halvannet år og jeg har vært hos fastlegen min tre ganger uten at han har kunnet hjelpe meg. Han har tatt noen blodprøver, men ellers virket som om han ikke tror meg. Vær så snill! Hjelp meg! Dette senker virkelig livskvaliteten min!

Altså, jeg sliter med luft i magen... stor sett til enhver tid, men som oftest på kveldene. Tidligere var avføringen hard, men de siste ukene har jeg stort sett daglig noe som kan ligne diaré... Suppeavføring eller hva jeg skal kalle det. De siste månedene har jeg også fått utrolige smerter til venstre i magen, rett under navlen. Særlig når jeg går eller løper er dette utrolig vondt, akkurat som en krampe. Jeg sliter med kostholdet og tør nesten ikke spise, i frykt for å få vondt i magen pga maten. Jeg tror at hvetemel, melk og sjokolade gjør det verre... men jeg har jo ikke peiling. Dette er grusomt og sexlivet mitt og livet generelt lider under dette!

Jeg tok antibiotikumet Tetracyclin Alpharma mot kviser i over to år, men sluttet i fjor vår. Da hadde jeg ingen bakterieflora igjen, noe som har påvirket halsen min, ifølge legen. Jeg går på Diane p-piller, men vet ikke om det er relevant. Jeg har gått ned 5-6 kilo i vinter og er på god vei til å bli undervektig på grunn av mitt anspente forhold til mat og trening.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189931-mageproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...