Gå til innhold

Hva gjør jeg??


Gjest spekulerer...

Anbefalte innlegg

Gjest spekulerer...

Faren til vårt felles barn på 5 år ringte for 6-mnd siden og sa at han ikke ville treffe sønnen sin mer, han hadde gitt opp sa han,alt sammem, ville ikke leve mer.

Han hadde levd for kun å være der for han lenge, men hadde funnet ut at han hadde det bedre uten han.

Sønnen har innfunnet seg med situasjonen, snakket en gang med faren i telefonen og møtt han en gang, men de siste to månedene har vi ikke hørt et ord.

Vet at han er deprimert, men vil ikke ha hjelp, nekter å ta piller, nekter å innlegges og har sluttet å gå til psykologen for et par måneder siden. og jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette, det eneste jeg er bestemt på er at han ikke får treffe gutten før han er mye, mye bedre.

Han tar ikke kontakt og jeg gidder ikke å mase, han vil jo være i fred.

Men kan jeg henvende meg noen plass for å få litt info, om både praktiske ting og får å forstå hva som skjer.

Har jeg sett det siste av han tro?

Hvilke rettigheter har han til å treffe sønnen sin mens han er syk, kan han kreve det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...