Gjest nepa Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Skal kjøre 80 mil i morgen. Turen pleier å ta ca 12-14 timer. Hvordan skal jeg klare det uten å gå glipp av noe av det dere sier ( Må stoppe på hver bensinstasjon oppover da, og bruke 47 timer i stedet... Vet ikke når jeg kommer hjem, men som dere skjønner, jeg kommer til å savne dere ) Ønsker dere alle, flotte dager fremover.. Vi ses snart igjen ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Jøss, jeg har aldri engang sett nicket ditt jeg. ) Nettopp blitt hekta eller? Du overlever nok. Be strong!! *tapper stemme* 0 Siter
Gyda Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Hehe. Ja, avhengigheten er ikke grei å hanskes med. Jeg drar 14 dager til syden på tirsdag morgen. Da kobler jeg over på feriemodus - og der får ikke dol noen plass hos meg. (Skriver jeg - tøff i trynet ...) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Hehe. Ja, avhengigheten er ikke grei å hanskes med. Jeg drar 14 dager til syden på tirsdag morgen. Da kobler jeg over på feriemodus - og der får ikke dol noen plass hos meg. (Skriver jeg - tøff i trynet ...) Gyda ) Da ønsker jeg deg en flott tur ) Har aldri vært i syden jeg, men som sagt tidligere her, -så skal våre skattepenger gå til en kjærstetur i høst. Kansje det blir syden da ) Du får fortelle når du kommer hjem, om hvor du har vært og hvordan alt var. Mulig det kan bli et godt forslag til oss:o) Ønsker deg igjen en kjempeflott tur, må den gi deg mange gode opplevelser og fine minner ) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Jøss, jeg har aldri engang sett nicket ditt jeg. ) Nettopp blitt hekta eller? Du overlever nok. Be strong!! *tapper stemme* Åsemor Jeg har sett deg en hel masse ) Kansje du legger mer merke til meg fremover nå som du har lagt merke til meg :-))) Skal fortsette på historien min på eldreforum når jeg kommer hjem.. Ønsker deg mange flotte sommerdager ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Lykke til! Det går nok bra! Jeg har hatt DOL-abstinenser i mange år jeg, særlig om sommeren når jeg er på Vestlandet uten tilgang til internett. Ha en god ferie! 0 Siter
Gemini Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Hehe. Ja, avhengigheten er ikke grei å hanskes med. Jeg drar 14 dager til syden på tirsdag morgen. Da kobler jeg over på feriemodus - og der får ikke dol noen plass hos meg. (Skriver jeg - tøff i trynet ...) Var overhodet ikke noe problem å være uten nett i ferien. Eller - vi var innom en nettcafe hele to ganger, men det var mest fordi jeg fikk sms-hint om ankommet mail som jeg ble nysgjerrig på. Hadde det ikke vært nettcafe der vi holdt til, så hadde jeg klart meg strålende uten også (snakker av erfaring). (Selv om det kanskje ikke ser sånn ut, med tanke på hvor mye jeg henger her for tida... hihi) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.