Gjest kroppogsjel Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 og DER så jeg min fantastisk dårlige norsk kl midt på natten. velvel- det endrer jo ikke noe i grunn. satse på solskinn og is til lunsj! 0 Siter
Prozak Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Gratulerer :-) 29 er en fin alder, og den blir bedre jo oftere man fyller det. Selv ble jeg 29 for fjerde gang for et par mnd. siden- "..................................." 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Grattis! Håper dagen blir super!:-) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Og nå skal jeg opp og stelle meg. Gave fra gubbingsen var bestilt barnevakt. onkel-helten kommer. så skal vi på kino og ut og spise. Hva i all verden har skjedd? Jeg er så glad så glad. Nå skal jeg opp og synge i dusjen. tralla-la-la. 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Og nå skal jeg opp og stelle meg. Gave fra gubbingsen var bestilt barnevakt. onkel-helten kommer. så skal vi på kino og ut og spise. Hva i all verden har skjedd? Jeg er så glad så glad. Nå skal jeg opp og synge i dusjen. tralla-la-la. Gratulerer så mye! Nyt kvelden til fulle! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.