Gjest Lurer egentlig bare på! Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hei, Jeg lurer i grunn bare på hva kriteriene er for å få boligstøtte? Håper noen kan svare! Takk! 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Du skal i alle fall ikke tjene mange kronene før du ikke har krav på det. De lo av meg i husbanken da jeg ringte og lurte på det og måtte oppgi inntekten min, jeg tjente da i underklant av 200.000,- og skulle forsørge meg selv og to unger. Nå har jeg det greit økonomisk, men måtte jo undersøke litt. 0 Siter
Gjest Fattiglusa Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Du skal i alle fall ikke tjene mange kronene før du ikke har krav på det. De lo av meg i husbanken da jeg ringte og lurte på det og måtte oppgi inntekten min, jeg tjente da i underklant av 200.000,- og skulle forsørge meg selv og to unger. Nå har jeg det greit økonomisk, men måtte jo undersøke litt. Jeg tjener ca 140 000 og har en million i gjeld på bolig. Får 800 kroner pr mnd i bostøtte. Sjekk forøvrig www.husbanken.no for de kritereiene du må oppfylle for å få bostøtte. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg tjener ca 140 000 og har en million i gjeld på bolig. Får 800 kroner pr mnd i bostøtte. Sjekk forøvrig www.husbanken.no for de kritereiene du må oppfylle for å få bostøtte. Jeg har for høy inntekt og for lite gjeld, heldigvis. ) 0 Siter
Gjest bolig støtte Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Du skal i alle fall ikke tjene mange kronene før du ikke har krav på det. De lo av meg i husbanken da jeg ringte og lurte på det og måtte oppgi inntekten min, jeg tjente da i underklant av 200.000,- og skulle forsørge meg selv og to unger. Nå har jeg det greit økonomisk, men måtte jo undersøke litt. Jeg jobber ikke, men mannen min jobber. Og han tjener ca. 300 000 kr i året. Tror du vi hadde fått bolig støtte? 0 Siter
Zelig Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg jobber ikke, men mannen min jobber. Og han tjener ca. 300 000 kr i året. Tror du vi hadde fått bolig støtte? Jeg tror jeg ganske sikkert kan si at dere ikke får bostøtte med den inntekten. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg jobber ikke, men mannen min jobber. Og han tjener ca. 300 000 kr i året. Tror du vi hadde fått bolig støtte? http://bostotte.husbanken.no/index.do?s=_VelgModell&a=goStartPrescorePublikum&p=velgModellBean&Portal=Hovedportal&MenuItem= Her kan du sjekke selv, det er flere faktorer enn kun inntekt det kommer an på. 0 Siter
Gjest mannetang Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Du skal i alle fall ikke tjene mange kronene før du ikke har krav på det. De lo av meg i husbanken da jeg ringte og lurte på det og måtte oppgi inntekten min, jeg tjente da i underklant av 200.000,- og skulle forsørge meg selv og to unger. Nå har jeg det greit økonomisk, men måtte jo undersøke litt. Hehe, jeg har 190 000 og forsørger mann og barn. De lo av meg også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.