Gjest Online studier! Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hei alle sammen, Vet dere om noen online studier som en kan ta, som kanskje varer i et år. Vil gjerne jobbe og ta noen online studier ved siden av. 0 Siter
asterix Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Finnes jo veldig mye onlinestudier nå, men det kommer jo helt an på hva slags emner/fag du er interessert i om det finnes noe som passer for akkurat deg da. Jeg har selv studert mye via Internett og det er en super måte å studere på. 0 Siter
Gjest Online studier! Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Finnes jo veldig mye onlinestudier nå, men det kommer jo helt an på hva slags emner/fag du er interessert i om det finnes noe som passer for akkurat deg da. Jeg har selv studert mye via Internett og det er en super måte å studere på. Onlinestudier som gjør det lettere for meg å få jobb i bank, forsikrings og kontor administrasjon bransjen. Vet du noe om det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.