Gå til innhold

Fontenehuset


nordic_girl

Anbefalte innlegg

nordic_girl

Er det noen av dere som kjenner til Fontenehuset og hvordan det fungerer? Hvordan kan man bli en del av folkene der, kan man bare dukke opp og bli godtatt som den man er, eller må man bli "invitert" dit?

Jeg har i lang tid slitt med psykiske problemer. Vœrt innlagt en del ganger og føler meg ganske deppa til tider. Har lyst til å komme i kontakt med andre folk som sliter med det samme. Jeg har nylig mistet jobben min p.g.a outsourcing/nedleggelse av min avdeling, så jeg tenkte at det kunne vœre en nyttig å komme i kontakt med Fontenehuset for at jeg kan føle at hverdagen blir litt bedre. Synes at det er viktig å ha noe å gå til, noe som gjør det enklere å komme seg igjennom hverdagen.

Jeg føler at jeg står litt fast i tankegangen her, tenker at det ikke er noen som vil ansette meg igjen ettersom jeg har et "psykisk rulleblad". Er det noen av dere som har noen tips å gi meg? Jeg er super takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lykketil

Så vidt meg bekjent så er det bare å ta kontakt med Fontenehuset, selv. altså at en trenger ingen invitasjon dit. Jeg har ikke erfaring med dette selv,men vet andre som har hatt nytte av det og da tror jeg at en tar kontakt med Fontenehuset og så avtaler dere at du kan komme og snakke litt med de og se om det er noe av arbeidet de har å tilby deg der er intressant.Hvordan avtalene gjøres om jobbing vet jeg ikke, men alle er jo iallefall i samme situasjon der.Ingen er noe bedre enn andre, til forskjell fra det vanlige arbeidslivet.

Lykke til både med å få kontakt på Fontenehuset og evt. jobbsøking på vanlige jobber ellers !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...