Gjest Redd for farleg kløe... Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Kva er det som klør når det klor i skjeden?? 0 Siter
Gjest ikke no farlig Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Mest sannsynlig sopp. Hvis du i tillegg har hvitaktig utflod, så kjøp Canesten på apoteket. 0 Siter
cecily Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Sopp kan jo klø litt *hoste* Litt? Inni granskauen grisekløe kaller jeg det heller. c",) 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 *hoste* Litt? Inni granskauen grisekløe kaller jeg det heller. c",) Hehe..ja da er det kanskje ikke sopp? At du klør MYE der nede kan jo være at du mangler enn mann også da:-) Eller hva med flatlus? 0 Siter
Gjest Ainstain Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 *hoste* Litt? Inni granskauen grisekløe kaller jeg det heller. c",) Bruk en flaskebørste som du sauser inn med Canesten. Hjelper det, både på kort og lang sikt. 0 Siter
cecily Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hehe..ja da er det kanskje ikke sopp? At du klør MYE der nede kan jo være at du mangler enn mann også da:-) Eller hva med flatlus? Nå var jo det ikke meg som klødde da, hehe. Jeg ville bare påpeke at sopp _klør_. Ellers så har man det fint på mannefronten, hehe, han kan hjelpe meg med å klø ved behov. c",) 0 Siter
cecily Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Bruk en flaskebørste som du sauser inn med Canesten. Hjelper det, både på kort og lang sikt. Det va'kke meg altså. Og den flaskebørsten hørtes slette ikke noe god ut, må jeg legge til. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Nå var jo det ikke meg som klødde da, hehe. Jeg ville bare påpeke at sopp _klør_. Ellers så har man det fint på mannefronten, hehe, han kan hjelpe meg med å klø ved behov. c",) Da jeg svarte på innlegget ditt så trodde jeg at jeg svarte den som startet tråden. Etter at innleggett var sendt så, så jeg at det ikke var riktig. Bra du får hjelp til å klø:-) 0 Siter
cecily Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Da jeg svarte på innlegget ditt så trodde jeg at jeg svarte den som startet tråden. Etter at innleggett var sendt så, så jeg at det ikke var riktig. Bra du får hjelp til å klø:-) Man kan ikke klage. Bank i bordet, jeg har ikke sopp. Det har jeg hatt en gang, og det var helt forferdelig, for å si det mildt. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Man kan ikke klage. Bank i bordet, jeg har ikke sopp. Det har jeg hatt en gang, og det var helt forferdelig, for å si det mildt. Måtte gubben stille opp med kløpinnnen hele tiden da?....:-) Sopp er ikke bare mat:-) 0 Siter
cecily Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Måtte gubben stille opp med kløpinnnen hele tiden da?....:-) Sopp er ikke bare mat:-) Urk, nå ble jeg uggen, du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.