Gå til innhold

uff kløe

Gjest Redd for farleg kløe...

Anbefalte innlegg

Gjest Redd for farleg kløe...
Skrevet

Kva er det som klør når det klor i skjeden??

Gjest ikke no farlig
Skrevet

Mest sannsynlig sopp. Hvis du i tillegg har hvitaktig utflod, så kjøp Canesten på apoteket.

Skrevet

Sopp kan jo klø litt

*hoste*

Litt?

Inni granskauen grisekløe kaller jeg det heller.

c",)

Skrevet

*hoste*

Litt?

c",)

Hehe..ja da er det kanskje ikke sopp?

At du klør MYE der nede kan jo være at du mangler enn mann også da:-)

Eller hva med flatlus?

Gjest Ainstain
Skrevet

*hoste*

Litt?

c",)

Bruk en flaskebørste som du sauser inn med Canesten. Hjelper det, både på kort og lang sikt.

Skrevet

Hehe..ja da er det kanskje ikke sopp?

At du klør MYE der nede kan jo være at du mangler enn mann også da:-)

Eller hva med flatlus?

Nå var jo det ikke meg som klødde da, hehe. Jeg ville bare påpeke at sopp _klør_.

Ellers så har man det fint på mannefronten, hehe, han kan hjelpe meg med å klø ved behov.

c",)

Skrevet

Bruk en flaskebørste som du sauser inn med Canesten. Hjelper det, både på kort og lang sikt.

Det va'kke meg altså.

Og den flaskebørsten hørtes slette ikke noe god ut, må jeg legge til.

Skrevet

Nå var jo det ikke meg som klødde da, hehe. Jeg ville bare påpeke at sopp _klør_.

Ellers så har man det fint på mannefronten, hehe, han kan hjelpe meg med å klø ved behov.

c",)

Da jeg svarte på innlegget ditt så trodde jeg at jeg svarte den som startet tråden. Etter at innleggett var sendt så, så jeg at det ikke var riktig.

Bra du får hjelp til å klø:-)

Skrevet

Da jeg svarte på innlegget ditt så trodde jeg at jeg svarte den som startet tråden. Etter at innleggett var sendt så, så jeg at det ikke var riktig.

Bra du får hjelp til å klø:-)

Man kan ikke klage.

Bank i bordet, jeg har ikke sopp. Det har jeg hatt en gang, og det var helt forferdelig, for å si det mildt.

Skrevet

Man kan ikke klage.

Bank i bordet, jeg har ikke sopp. Det har jeg hatt en gang, og det var helt forferdelig, for å si det mildt.

Måtte gubben stille opp med kløpinnnen hele tiden da?....:-)

Sopp er ikke bare mat:-)

Skrevet

Måtte gubben stille opp med kløpinnnen hele tiden da?....:-)

Sopp er ikke bare mat:-)

Urk, nå ble jeg uggen, du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...