Åsemor Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Har vært våken halve natta, og bor passelig langt ut på landet i en liten by. I natt har det vært mange rare lyder. Hører ikke noe trafikk om natta her jeg bor, men jeg lurte på hva for en idiot som drev og tuta på bilen sin sju ganger etter hverandre klokken halv to en søndags natt. Disse tutelydene kom med kanskje 10-20 minutter mellom hver serie på 5-10 lyder. Tenkte på ei ku, men tror de lager lyder som varer lenger, som muuuuUUUuuu, mens dette var muu, muu, muu, muu, muu.... Så tenkte jeg kanskje det var en fugl, men tror ikke noen fugler kan lage så kraftige lyder. Hund kanskje? Varulv? 0 Siter
Knotten Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Elgen har kortere mu'er enn kua samt at han holder mu'en sin i jevnere tone. Kua mu'er på i tone på slutten, elgen ikke. Jeg satt en natt og hørte to elger lokke på hverandre. De startet langt fra hverandre, men så kom de nærmere og nærmere og tilslutt var de sammen. Nesten tåredryppende sentimentalt der jeg satt i mørten og drakk vin på verandaen 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Sambo lå visst også våken en god stund, og han sier at det først var en biltute, etterpå ku på speed. Det hørtes ikke ut som en ugle, men lurer faktisk på om det må ha vært en elg. Min første tanke var at vi ikke har elg her i sttrøket, men jeg har jo faktisk sett et par stykker. 0 Siter
Knotten Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Sambo lå visst også våken en god stund, og han sier at det først var en biltute, etterpå ku på speed. Det hørtes ikke ut som en ugle, men lurer faktisk på om det må ha vært en elg. Min første tanke var at vi ikke har elg her i sttrøket, men jeg har jo faktisk sett et par stykker. Der ser du!! *villmarkens datter fra det fjerne bondelandet smiler stolt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.