Gå til innhold

Skattepengene gikk til tannlegeregning

Anbefalte innlegg

Gjest kjipings
Skrevet

For mannen min gidder ikke pusse tennene sine! Så hvert år får vi en stor regning fra tannlegen. Selv fikk han kjøpt seg noe han trengte, men jeg har altså ikke en krone til meg selv. Urettferdig!:( (Beklager, måtte få det ut.)

Skrevet

Æsj, er du sammen med en gris som ikke pusser tenner? Stakkars deg. Han hadde ikke fått så mye som et nuss på kinnet engang fra meg altså.

Skrevet

Hva gikk dine skattepenger til da? Hans burde jo gå til å dekke hans tannlegeregning - ikke til noe morsomt mens du må betale regningen hans!

Og jeg er fullstendig enig med Åsemor - inge tannpuss = NULL kos! Usjameg.

Gjest isjogæsj
Skrevet

Ææææsj, hvordan klarer du å være i samme hus som en sånn gris da ?

Han hadde ikke fått sovet i samme seng som meg, blir kvalm bare jeg tenker på det.

Skrevet

Grøsser ved tanken på slike som ikke pusser tennene. Hadde ikke orket å gitt ei jente en klem en gang da tror jeg.

Men hvorfor betalte du hans regning da? Du kunne jo "bare" ha nektet?

Det er jo sterkt urettferdig hvis du skal betale for han og ikke få utnyttet dette selv. Særlig når han kjøper noe ekstra til seg selv.

Gjest kjipings
Skrevet

Grøsser ved tanken på slike som ikke pusser tennene. Hadde ikke orket å gitt ei jente en klem en gang da tror jeg.

Men hvorfor betalte du hans regning da? Du kunne jo "bare" ha nektet?

Det er jo sterkt urettferdig hvis du skal betale for han og ikke få utnyttet dette selv. Særlig når han kjøper noe ekstra til seg selv.

Vi er gift så det går utover meg også om vi ikke betaler regningene.

Gjest kjipings
Skrevet

Hva gikk dine skattepenger til da? Hans burde jo gå til å dekke hans tannlegeregning - ikke til noe morsomt mens du må betale regningen hans!

Og jeg er fullstendig enig med Åsemor - inge tannpuss = NULL kos! Usjameg.

Vi er gift og han fikk ikke så mye skattepenger igjen. Jeg fikk litt mer enn ham, men de går altså til regninger. Han kjøpte noe til sin hobby.

lalala1365380457
Skrevet

da burde nå du _iallefall_ fått de pengene han kjøpte seg noe for! er ikke ditt problem at han ikke pusser tennene, så de pengene skulle han hostet opp selv, så du kunne bruke pengene på deg selv/ev noe annet fornuftig..

Gjest kjipings
Skrevet

Æsj, er du sammen med en gris som ikke pusser tenner? Stakkars deg. Han hadde ikke fått så mye som et nuss på kinnet engang fra meg altså.

Hvordan kan jeg få ham til å pusse tennene hver dag?

Skrevet

Ikke tannlegeregningen. Den er vel kun på ham? Selvfølgelig vil det gå til inkasso om den ikke betales, men kanskje du kan kreve at den trekkes fra hans lønnskonto?

Skrevet

Hvordan kan jeg få ham til å pusse tennene hver dag?

Har dere ikke et seksuelt samliv? Hadde vært _null_ kos, ikke engang en klem, før han pusset tennene for min del.

Gjest kjipings
Skrevet

da burde nå du _iallefall_ fått de pengene han kjøpte seg noe for! er ikke ditt problem at han ikke pusser tennene, så de pengene skulle han hostet opp selv, så du kunne bruke pengene på deg selv/ev noe annet fornuftig..

Jeg hadde tenkt å få spart et par tusen.

Gjest kjipings
Skrevet

Ikke tannlegeregningen. Den er vel kun på ham? Selvfølgelig vil det gå til inkasso om den ikke betales, men kanskje du kan kreve at den trekkes fra hans lønnskonto?

Den er i hans navn, men siden vi deler det vi har får jeg også merke det om det blir ekstra gebyrer osv.

lalala1365380457
Skrevet

Jeg hadde tenkt å få spart et par tusen.

da synes jeg du skal si dette til ham. dere burde få delt regningene likt, (utenom tannlegeregningen, den er kun hans!), så du får dine restrerende penger! dårlig gjort om at bare fordi du fikk igjen mere så skal du betale alle regningene, mens han får kjøpe ting til seg selv.

Gjest kjipings
Skrevet

Har dere ikke et seksuelt samliv? Hadde vært _null_ kos, ikke engang en klem, før han pusset tennene for min del.

Det er heller labert. Det er lite fristende når han vil ha sex og jeg vet det er noen dager siden han dusjet... Synd når han så sjeldent vil ha sex.

Gjest kjipings
Skrevet

da synes jeg du skal si dette til ham. dere burde få delt regningene likt, (utenom tannlegeregningen, den er kun hans!), så du får dine restrerende penger! dårlig gjort om at bare fordi du fikk igjen mere så skal du betale alle regningene, mens han får kjøpe ting til seg selv.

Det synes jeg også. Men jeg har heller ikke samvittighet til å bruke penger på meg selv når jeg synes vi skal spare litt.

Skrevet

Det skjønner jeg jo, men han har jo et større ansvar med sine egne regninger enn det du har. Særlig når han koster noe på seg selv uten å ta ansvar for tannlegeregningen.

Gjest kjipings
Skrevet

Det skjønner jeg jo, men han har jo et større ansvar med sine egne regninger enn det du har. Særlig når han koster noe på seg selv uten å ta ansvar for tannlegeregningen.

Det er nok slik at siden vi betaler regninger fra begge kontoene så tenker han at vi har penger til det og det. Han har hovedinntekten, så som regel betales de fleste regningene fra hans konto.

Gjest Aimabel
Skrevet

Siden dere jobber begge to,hva med å ikke ha full fellesøkonomi, men sette inn en viss prosent av lønna på felleskonto? Vi gjør det på den måten, og det vil vi nok fortsette med hvis vi gifter oss.

Skrevet

Å dette gidder du å finne deg i?! Jeg hadde garantert flydd rett i trynet på ham om det var min mann, og hadde jeg vært så teit selv må jeg håpe at min partner hadde gjort det samme på meg.

Jeg skjønner ikke alt folk finner seg i jeg, kanskje derfor jeg er separert? he, he!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...