Gjest merkelig fenomen Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg fatter ikke at kvinnfolk finner seg i så mye dritt fra partneren sin. Hva har dere igjen for det?? I dag er kvinner selvstendige vesener som kan forsørge seg selv, betale regninger selv, skifte sikringer selv osv. Hvorfor holder dere ut med sånne subber og drittsekker som mange gjør? Redd for å bli alene? Redd for hva andre sier? For barnas skyld? 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg fatter ikke at kvinnfolk finner seg i så mye dritt fra partneren sin. Hva har dere igjen for det?? I dag er kvinner selvstendige vesener som kan forsørge seg selv, betale regninger selv, skifte sikringer selv osv. Hvorfor holder dere ut med sånne subber og drittsekker som mange gjør? Redd for å bli alene? Redd for hva andre sier? For barnas skyld? Etter å ha lest her. skjønner jeg godt at venninnene mine og jeg er uten menn i huset. Jeg hadde ikke funnet meg i slike ting i det hele tatt. 0 Siter
favn Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg fatter ikke at kvinnfolk finner seg i så mye dritt fra partneren sin. Hva har dere igjen for det?? I dag er kvinner selvstendige vesener som kan forsørge seg selv, betale regninger selv, skifte sikringer selv osv. Hvorfor holder dere ut med sånne subber og drittsekker som mange gjør? Redd for å bli alene? Redd for hva andre sier? For barnas skyld? Veldig, veldig tror-jeg-på-sparket-om-mange-kvinner-men-ikke-om-alle-såklart: Redde for å være alene fordi kvinner er hjernevasket til å tro at det må en mann til for å ordne et praktisk og økonomisk liv. Redde for å være alene fordi kjærligheten og drømmen om betyr så mye. En dårlig kjærlighet er bedre enn ingen. Redde for å være alene fordi avhengigheten til en annen er større enn smerten i et dårlig forhold. Det er mye lett-machokisme og lett-sadisme i forhold. Redde for å være alene fordi familien og samholdet med barna i sentrum betyr mye. Redde for tap av sosial status - som skilt og aleneforelder. Sterke føringer og forventninger fra familier der man ikke gjør 'sånt'. Redde for å være alene fordi det betyr tap av materiell status, bolig etc. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg fatter ikke at kvinnfolk finner seg i så mye dritt fra partneren sin. Hva har dere igjen for det?? I dag er kvinner selvstendige vesener som kan forsørge seg selv, betale regninger selv, skifte sikringer selv osv. Hvorfor holder dere ut med sånne subber og drittsekker som mange gjør? Redd for å bli alene? Redd for hva andre sier? For barnas skyld? Jeg er mer overrasket over at alle her ser ut til å tro at en sak bare har en side... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Vi er gift og han fikk ikke så mye skattepenger igjen. Jeg fikk litt mer enn ham, men de går altså til regninger. Han kjøpte noe til sin hobby. Så dere brukte skattepengene på å betale hans tannlegeregning, og det som ble igjen brukte han på noe hobbygreier til seg selv? Selg det han kjøpte, og stikk på Spa med pengene! Eller få særøkonomi, eller hva det heter... En som ikke pusser tenna burde sitte der med tannlegeregninga si sjøl. Ikke noe hobby før han har pusset tenna, sier nå jeg. Gris! 0 Siter
Gjest gluping ? Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg er mer overrasket over at alle her ser ut til å tro at en sak bare har en side... skulle hun pusset tennene hans med makt da eller 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.