Gå til innhold

forts.er jeg syk?


Gjest tantesnuppa

Anbefalte innlegg

Gjest tantesnuppa

Halo damer.Nå er det faktisk bare 2 uker siden jeg skrev mitt første innlegg her vedr,min samboer og vår vanskelige periode.bla.pga. barnløshet og usikkerheten rundt vårt forhold.

Pr. i dag har vi snakket sammen flere ganger vedr.vårt forhold uten noen krangel. Vi har snakket sammen rolig og vi begge er enige om at vi har et problem.

På meg så virker det som om han allerede har tatt et valg. Fortsetter det slik så er nok forholdet over i løpet av sommeren.

Jeg føler meg enda tristere en det jeg har vært, men samtidig lettet over at han har snakket litt ut.

Jeg trur faktisk han er i en litt forsinket 30 års krise.Så da får vi se hvordan dette utarter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tantesnuppa!

Jeg skjønner at du ikke kan ha det lett, men det var en ting jeg lurte på. Har han vært sånn hele tiden eller har det bare være nå i den seneste tid? Tror du kanskje at det er noe som han plager han? Har han sagt noe om det? Du sier jo at dere er flinke til å prate sammen, men hva sier han om dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tantesnuppa

Hei Tantesnuppa!

Jeg skjønner at du ikke kan ha det lett, men det var en ting jeg lurte på. Har han vært sånn hele tiden eller har det bare være nå i den seneste tid? Tror du kanskje at det er noe som han plager han? Har han sagt noe om det? Du sier jo at dere er flinke til å prate sammen, men hva sier han om dere da?

Hei.Han har vært sånn siden nyttår,mener nå jeg da.Men det nå i de siste ukene han virkelig er sur,atal og skyver meg bort.I går kom han faktisk hjem fra jobben kl.2330.Er ikke det litt merkelig da?Han vil rett og slett ikke være sammens med meg.I ferien blir vi vel hver for oss.Han sier bare at han er drittlei alt som er..enda jeg prøver å la han få litt pusterom.Jeg maser ikke på noen som helst måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Han har vært sånn siden nyttår,mener nå jeg da.Men det nå i de siste ukene han virkelig er sur,atal og skyver meg bort.I går kom han faktisk hjem fra jobben kl.2330.Er ikke det litt merkelig da?Han vil rett og slett ikke være sammens med meg.I ferien blir vi vel hver for oss.Han sier bare at han er drittlei alt som er..enda jeg prøver å la han få litt pusterom.Jeg maser ikke på noen som helst måte

Hei!! Det er fælt å høre at du har sånn. Det er da ingen som fortjener det. Det er jo litt rart at han bare sier at han er lei alt. Jeg syns det høres ut som en dårlig unnskyldning. Det må jo ligge noe mer bak det, men det vil han kanskje ikke si.

Han kom hjem så sent i går uten en gang å ringe eller å sende deg en sms. Det syns jeg var fryktelig dårlig. Virker som om han ikke tenker på noen andre enn seg selv.

Det er ikke alltid like lett å sette seg inn i din situasjon, men jeg tror nesten at jeg hadde satt hardt mot hardt og forlant noen svar. Dårlig svar han gir deg og det er jo håpløst at du skal sitte å vente på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...