Gjest anonym denne gang Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Akkurat mister moren min og faren min er blitt meget syk han også. Jeg har deltidsjobb og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har brukt opp alle egenmeldingene mine og jeg kan vel ikke bli sykmeldt siden det ikke er jeg som er syk? Hva hadde dere gjort? Syns det er vanskelig kontakte legen min og si at jeg vil ha sykemelding for da føler jeg at jeg "misbruker" den ordningen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Velferdspermisjon? Hør med arbeidsgiver. Hos oss har vi visstnok rett på 10 dagers velferdsperm med lønn pr. år. 0 Siter
Gjest mynona åsgo Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg hadde iallefall tatt kontakt med fastlegen min vedr. dette. Dette sliter jo veldig på psyken da hvis du skal bekymre deg over "fri fra jobb-problemet" i tillegg. Med velferdspermisjonen på 10 dager "kommer du ikke langt". 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg synes du skal snakke med legen din, og forklare situasjonen. Møter du liten forståelse der, er det mange arbeidsgivere som har ordninger med velferdspermisjoner på ulike grunnlag, så det å legge frem dilemmaet for sjefen din kan også være et alternativ. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.