Gå til innhold

utmattethet og forhøyet gammagt

Anbefalte innlegg

Jeg har i mange år hatt forhøyet gammagt og det ble til slutt foretatt en ercp-undersøkelse. Denne førte til kjemisk betennelse i bukspyttkjertelen noe som holdt på å ta livet av meg. Det er nå 5 år siden. Også før, men særlig etter sykdommen har jeg følt meg utmattet og kraftløs. Sist sommer og høst følte jeg meg mye bedre, og det viste seg at gammagt da var under 100. Fra sist i november har jeg vært mye dårligere igjen og tåler ingen anstrengelser, og det viser seg at verdien av gammagt da har steget. Hodet mitt føles som det er helt utslitt, og jeg tåler lite lyder. Jeg har brukt Detrusitol og flere naturmedisinske preparater som Noni, sebucol og solhatt. Jeg skulle så gjerne vite hva det kommer av at gammagt har steget, siden det ser ut til å være direkte sammenheng mellom verdien av denne og min tilstand. Kan det komme av de preparatene jeg har brukt? Kan det komme av annet enn medisiner?

Legen min synes å famle i blinde når det gjelder dette, så jeg forsøker å spørre dere.

Jeg er kvinne, 63 år. Min far døde av leversvikt 67 år gammel.

Er takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18998-utmattethet-og-forh%C3%B8yet-gammagt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...