Gå til innhold

Når man stadig føler seg våt nedentil....

Anbefalte innlegg

Gjest helst anonym i dag
Skrevet

jeg føler meg ofte klam og våt nedentil. akkurat som om jeg har tisset på meg. Men jeg innbiller meg at det kanskje er svette, for jeg hadde vel oppdaget det hvis det var noe snev av inkontinens? Ser ofte små våte flekker i underbuksa men det virker som å være svette og ikke urin..

jeg er ikke spesielt plaget med svette på andre steder på kroppen. Men det er plagsomt å gå rundt å føle seg våt hele tiden

Noen Dolere som har peiling på hva dette kan dreie seg om? Og hva kan man gjøre for å holde seg mere tørr nedentil?

Skrevet

Det er ikke vanlig utflod da? Kan sikkert løses med bruk av truseinnlegg?

Jentene her inne har sikkert noen gode svar å gi deg:-)

Gjest kjipings
Skrevet

Bruk truseinnlegg. Om det er vått i sidene av trusen er det svette. Om det er varmt svetter i alle fall jeg lett i sidene (øverst på lårene). Om det er i midten er det nok utflod, og det er helt vanlig.

Gjest helt anonym i dag
Skrevet

Bruk truseinnlegg. Om det er vått i sidene av trusen er det svette. Om det er varmt svetter i alle fall jeg lett i sidene (øverst på lårene). Om det er i midten er det nok utflod, og det er helt vanlig.

hei takk for svarene så langt, prøver meg på noe truseinnlegg, kanskje det hjelper?

Gjest Aimabel
Skrevet

Det er ikke vanlig utflod da? Kan sikkert løses med bruk av truseinnlegg?

Jentene her inne har sikkert noen gode svar å gi deg:-)

Synes du svarte bra jeg. Har ingenting å tilføye.

Synes da det motsatte ville vært værre, i enkelte situasjoner, så jeg fårstår ikke helt problemet ;-)

Skrevet

Synes du svarte bra jeg. Har ingenting å tilføye.

Synes da det motsatte ville vært værre, i enkelte situasjoner, så jeg fårstår ikke helt problemet ;-)

Hehe, joda i enkelte situasjoner så er nok problemet større hvis det hadde vært motsatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...