Gå til innhold

jeg er ikke sånn, til maire


A35R

Anbefalte innlegg

Hei, jeg leste innlegget ditt og kjenner flere med din diagnose. En person som skader seg selv er emosjonell ustabil ellers hadde du ikke skadet deg, men det betyr ikke at du vil ha det sånn resten av livet. Du er igang med terapi og det er flott! Både gruppe og individuell terapi er bra for deg, etterhvert vil du selv kjenne hva som er "riktig" terapi for deg. Det at du drikker og får spisefortyrrelser, driver med selvskading osv, er plagsomt for de som er rundt deg. Fordi det er vondt å se noen man er glad i ha det vondt. Jeg vet ikke hvor mye du drikker, men alkohol er med på å forsterke ustabilitet, rusen må vekk. Alt jeg forteller deg er utifra erfaring. Du kommer til å få det bedre så lenge du er instillt på å jobbe med problemene dine, å se mulightene du har i livet, ikke begrensningene. Lykke til! Men alkholen må bort, ikke ett glass nå når du er i behandling.En som ønsker deg vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er motvillig, men må vel innse at det er slik du sier. Antakeligvis ville jeg ikke vært så selvdestruktiv om jeg hadde vært stabil, og i den grad familien legger merke til at jeg sliter, så blir de selvfølgelig lei seg av å se jeg har det vondt.

Kanskje har jeg glemt fort også, for før jeg begynte med medisiner foresvever det meg at jeg hadde kortere lunte og var langt mer oppfarende enn jeg er nå.

Tusen takk for svar :) Jeg får forsøke og tenke på mulighetene og ikke begrensningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er motvillig, men må vel innse at det er slik du sier. Antakeligvis ville jeg ikke vært så selvdestruktiv om jeg hadde vært stabil, og i den grad familien legger merke til at jeg sliter, så blir de selvfølgelig lei seg av å se jeg har det vondt.

Kanskje har jeg glemt fort også, for før jeg begynte med medisiner foresvever det meg at jeg hadde kortere lunte og var langt mer oppfarende enn jeg er nå.

Tusen takk for svar :) Jeg får forsøke og tenke på mulighetene og ikke begrensningene.

Jeg synes du har kommet kjempelangt bare siden før idag jeg :) sola skinner også der ute, den er bare litt vanskelig å få øye på av og til, men åpne øynene litt til å du vil se verden i et videre perspektiv full av muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...