serendipity Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Må bare få utrykt min frustrasjon NOK en gang over idiotiske hunde- og katteiere som drar med seg hund inn hit hvor jeg jobber. Jeg er sinnsykt allergisk, og vi har fått skilt på døren, men neida... enklte IDIOTER skjønner jo ikke det engang!!!!! 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Skjønner godt frustrasjonen din. Er det ikke noen der som kan få snakka med eieren og jagd dyret ut igjen fort som f. da? 0 Siter
serendipity Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Plaff'rem ner! *bang, bang* Intet mindre ;-) 0 Siter
serendipity Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Skjønner godt frustrasjonen din. Er det ikke noen der som kan få snakka med eieren og jagd dyret ut igjen fort som f. da? De tåplig hunde eieren BÆRER jo rundt på dyret... Men joda, vi sier fra, men ser ikke folk skiltet .. Det er jo svært synlig. Dessuten så drar man vel ikke med seg DYR rundt i byen sånn!?!?!? 0 Siter
cecily Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Intet mindre ;-) No vart'em skræmt, ja. hehe. 0 Siter
serendipity Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 No vart'em skræmt, ja. hehe. Du har mail :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 De tåplig hunde eieren BÆRER jo rundt på dyret... Men joda, vi sier fra, men ser ikke folk skiltet .. Det er jo svært synlig. Dessuten så drar man vel ikke med seg DYR rundt i byen sånn!?!?!? Å joda. For enkelte så er disse kjæledyrene mer dyrebare(!) enn både barn og sparekonto. Dessverre. Og med en slik holdning er de truendes til nesten hva som helst. 0 Siter
serendipity Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Å joda. For enkelte så er disse kjæledyrene mer dyrebare(!) enn både barn og sparekonto. Dessverre. Og med en slik holdning er de truendes til nesten hva som helst. Nemlig !!!. Tenk om jeg hadde travet røykende inn på et sted (før det ble forbudt da) kunne jo ikke falt meg inn!! Nettopp av hensyn til astamtikere og allergikerer!!! 0 Siter
serendipity Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Å joda. For enkelte så er disse kjæledyrene mer dyrebare(!) enn både barn og sparekonto. Dessverre. Og med en slik holdning er de truendes til nesten hva som helst. astmatikere ... , ble nok litt for ivrig ;-) he he 0 Siter
cecily Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 astmatikere ... , ble nok litt for ivrig ;-) he he Du bruker å være det ,hehe. *peke nese* c",) 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 astmatikere ... , ble nok litt for ivrig ;-) he he Hehe. Ordbildet var såpass likt at jeg ikke la merke til tasteoveriveren engang .. Men jeg er veldig enig med cecily - bare å plaffe ned ). Have no mercy! 0 Siter
serendipity Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Du bruker å være det ,hehe. *peke nese* c",) Hva !???!?! JEG !!!! ;-) *S* 0 Siter
cecily Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Men ikke jeg ... Neida - kødda. )) Du kan få mail av meg, du også. Har ikke mailadressen din her akkurat nå. Jeg skal sende en koselig liten mail, jeg. c",) 0 Siter
villee Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hvor tar folk med seg hunder da? Hvordan butikk jobber du i? 0 Siter
Gjest Rødpenna Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hvor tar folk med seg hunder da? Hvordan butikk jobber du i? "Hvordan butikk jobber du" - hva slags setning er det ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.