Gå til innhold

ARRRRRRRRRRGH!!!!!!

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Må bare få utrykt min frustrasjon NOK en gang over idiotiske hunde- og katteiere som drar med seg hund inn hit hvor jeg jobber. Jeg er sinnsykt allergisk, og vi har fått skilt på døren, men neida... enklte IDIOTER skjønner jo ikke det engang!!!!!

Skrevet

Skjønner godt frustrasjonen din.

Er det ikke noen der som kan få snakka med eieren og jagd dyret ut igjen fort som f. da?

serendipity
Skrevet

Plaff'rem ner!

*bang, bang*

Intet mindre ;-)

serendipity
Skrevet

Skjønner godt frustrasjonen din.

Er det ikke noen der som kan få snakka med eieren og jagd dyret ut igjen fort som f. da?

De tåplig hunde eieren BÆRER jo rundt på dyret... Men joda, vi sier fra, men ser ikke folk skiltet .. Det er jo svært synlig. Dessuten så drar man vel ikke med seg DYR rundt i byen sånn!?!?!?

Skrevet

Intet mindre ;-)

No vart'em skræmt, ja. hehe.

serendipity
Skrevet

No vart'em skræmt, ja. hehe.

Du har mail :-)

Skrevet

De tåplig hunde eieren BÆRER jo rundt på dyret... Men joda, vi sier fra, men ser ikke folk skiltet .. Det er jo svært synlig. Dessuten så drar man vel ikke med seg DYR rundt i byen sånn!?!?!?

Å joda. For enkelte så er disse kjæledyrene mer dyrebare(!) enn både barn og sparekonto.

Dessverre.

Og med en slik holdning er de truendes til nesten hva som helst.

serendipity
Skrevet

Å joda. For enkelte så er disse kjæledyrene mer dyrebare(!) enn både barn og sparekonto.

Dessverre.

Nemlig !!!. Tenk om jeg hadde travet røykende inn på et sted (før det ble forbudt da) kunne jo ikke falt meg inn!! Nettopp av hensyn til astamtikere og allergikerer!!!

serendipity
Skrevet

Dessverre.

astmatikere ... , ble nok litt for ivrig ;-) he he

Skrevet

Du bruker å være det ,hehe. *peke nese*

c",)

Skrevet

Hehe. Ordbildet var såpass likt at jeg ikke la merke til tasteoveriveren engang ..

Men jeg er veldig enig med cecily - bare å plaffe ned :o).

Have no mercy!

serendipity
Skrevet

Du bruker å være det ,hehe. *peke nese*

c",)

Hva !???!?! JEG !!!! ;-) *S*

Skrevet

Men ikke jeg ...

Neida - kødda. :o))

Du kan få mail av meg, du også.

Har ikke mailadressen din her akkurat nå. Jeg skal sende en koselig liten mail, jeg.

c",)

Skrevet

Hvor tar folk med seg hunder da? Hvordan butikk jobber du i?

Gjest Rødpenna
Skrevet

Hvor tar folk med seg hunder da? Hvordan butikk jobber du i?

"Hvordan butikk jobber du" - hva slags setning er det ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...