Gå til innhold

ARRRRRRRRRRGH!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hvordan butikk jobber du" - hva slags setning er det ?

En fin en :)

Skrevet

"hunde- og katteiere som drar med seg hund inn hit hvor jeg jobber"

Uhm...

"....................................."

Skrevet

Hundeeiere er stort sett idioter da..;(

Pøh, da!

*såret vonbråten med verdens største furteleppe...*

Skrevet

De tåplig hunde eieren BÆRER jo rundt på dyret... Men joda, vi sier fra, men ser ikke folk skiltet .. Det er jo svært synlig. Dessuten så drar man vel ikke med seg DYR rundt i byen sånn!?!?!?

Du har vel skjønt at de som har så små hunder at de må _bæres_, de synes ikke at det er hund de har, men snarere en bitteliten juvel som ikke på noen som helst måte kan sammenliknes med en kjøter!

Og dermed er de sikkert ikke allergifremkallende heller, for du vet at den er jo så kjempe-kjempe liten og søt!!!

serendipity
Skrevet

"hunde- og katteiere som drar med seg hund inn hit hvor jeg jobber"

Uhm...

"....................................."

ja ja... Det er småtteri når jeg er allergisk og PMS ;-) Det faktisk de som bærer med seg en sånn lodott (katt) inn her også.

serendipity
Skrevet

Du har vel skjønt at de som har så små hunder at de må _bæres_, de synes ikke at det er hund de har, men snarere en bitteliten juvel som ikke på noen som helst måte kan sammenliknes med en kjøter!

Og dermed er de sikkert ikke allergifremkallende heller, for du vet at den er jo så kjempe-kjempe liten og søt!!!

He he.. Og det værste med hundeeiere er at DE tror at deres hund reagerer jeg jo ikke på!!!

Skrevet

He he.. Og det værste med hundeeiere er at DE tror at deres hund reagerer jeg jo ikke på!!!

He he....

Seriøst; Jeg synes altfor mange hundeeiere fullstendig mangler respekt for omverdenen sin;

Lar beistet fly løs og skremme vettet av menigmann ("Neida, ikke vær redd, han leker bare - selv om han har tatt et grepa tak i bukserævva di")

Neglisjerer det faktum at folk er allergiske, slik du erfarer.

Neglisjerer det faktum at ikke alle andre hundeeiere synes det er toppen at hans eller hennes hund overfalles og skambites av et digert beist i pubertetskrise.

Lar gladelig småbarna spre hundens gjødsel omkring med nakne sommertær, bedre enn å ha med en liten pose, må vite! Da kommer jo ikke bæsjen til nytte!

Og så har du slike hundeeiere som meg, da, som samvittighetsfullt bruker bånd på hunden, trener inn lydighet og sosiale ferdigheter, alltid beredt med svarte poser i bilen, i lomma, i veska og ryggsekken, slik at jeg ikke skal komme i skade for å være poseløs om uhellet er ute. Jeg lar han ikke tisse ned naboens tuja eller jage naboens bikkjer.

For meg er det en selvfølge at hunden ikke kan være med over alt - og særlig ikke inn på kontorer eller i butikker eller til legen, selv om jeg stadig møter bikkjer inne på konditoriet her på stedet.

Jeg er en mønsterhundeeier, med andre ord ;) Og jeg er stolt av min lille svarte pose!!

Skrevet

Pøh, da!

*såret vonbråten med verdens største furteleppe...*

Hehe, sorry altså. Men min erfaring med hundeeiere er ofte veldig dårlig...

..men til mitt forsvar har mine svigers hund, og de er ikke idioter..(ikke alltdi iallefall..(",)..9. Min svigerinne har hund og hun er en kjempejente, og min mor har hund, og hun har jo fått meg som ikke er noen idiot, så det er jo håp da...

Men jeg har mye dårlig erfaring med dårlige hundeeiere, men det er en annen sak..

Ta tilbake hengeleppa di du.;)

Skrevet

Hehe, sorry altså. Men min erfaring med hundeeiere er ofte veldig dårlig...

..men til mitt forsvar har mine svigers hund, og de er ikke idioter..(ikke alltdi iallefall..(",)..9. Min svigerinne har hund og hun er en kjempejente, og min mor har hund, og hun har jo fått meg som ikke er noen idiot, så det er jo håp da...

Men jeg har mye dårlig erfaring med dårlige hundeeiere, men det er en annen sak..

Ta tilbake hengeleppa di du.;)

;)

serendipity
Skrevet

He he....

Seriøst; Jeg synes altfor mange hundeeiere fullstendig mangler respekt for omverdenen sin;

Lar beistet fly løs og skremme vettet av menigmann ("Neida, ikke vær redd, han leker bare - selv om han har tatt et grepa tak i bukserævva di")

Neglisjerer det faktum at folk er allergiske, slik du erfarer.

Neglisjerer det faktum at ikke alle andre hundeeiere synes det er toppen at hans eller hennes hund overfalles og skambites av et digert beist i pubertetskrise.

Lar gladelig småbarna spre hundens gjødsel omkring med nakne sommertær, bedre enn å ha med en liten pose, må vite! Da kommer jo ikke bæsjen til nytte!

Og så har du slike hundeeiere som meg, da, som samvittighetsfullt bruker bånd på hunden, trener inn lydighet og sosiale ferdigheter, alltid beredt med svarte poser i bilen, i lomma, i veska og ryggsekken, slik at jeg ikke skal komme i skade for å være poseløs om uhellet er ute. Jeg lar han ikke tisse ned naboens tuja eller jage naboens bikkjer.

For meg er det en selvfølge at hunden ikke kan være med over alt - og særlig ikke inn på kontorer eller i butikker eller til legen, selv om jeg stadig møter bikkjer inne på konditoriet her på stedet.

Jeg er en mønsterhundeeier, med andre ord ;) Og jeg er stolt av min lille svarte pose!!

Fint! Flere som deg!!! :-) *ja takk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...