Gjest spider voman Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Vist jeg kuttet ut middag og spiser go morgen og frukt og fitness og fruit,kommer jeg til å gå ned da? 0 Siter
Gjest rosa 714 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Det er en TOTALT feil måte å slanke seg på. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 God morgen yoghurt er ikke spesielt sunt, ikke fitness og fruit heller. Mye sukker. Kjøp en bok om kosthold, gjerne en som inneholder oppskrifter og konkrete ukesopplegg for hva du bør spise. Jeg kan anbefale Fedon. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Nei, dette er ikke veien å gå hvis du skal slanke deg. Søk mer informasjon om bra måter å gå ned i vekt på, samtidig som du øker aktivitetsnivået og forbrenningen. 0 Siter
Gjest En sjanse til? Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Det er en TOTALT feil måte å slanke seg på. Kan man bli mindre egoistisk, lære å ta mer hensyn og få et litt mindre negativt syn på verden når man er 27? Eller er man blitt så stor at grunnarbeidet er gjort og det er vanskelig å forandre seg. Det gjelder nemlig min X... Det virker på meg som om han forsto endel ting han ikke gjorde før, så noe var annerledes. I tillegg virket han mer moden... Tror dere man kan stole på at en forandring har funnet sted, og om den eventuelt vil vare? Han har nemlig innsett at han har tapt noen han setter høyt. Selvsagt kan det bare være noe han sier, men jeg tror jeg ville gjennomskuet det. Det virket som et ærlig forsøk på å gjøre en innsats. Han har tatt alt vi har snakket om til etterretning! 0 Siter
Gjest En sjanse til? Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Kan man bli mindre egoistisk, lære å ta mer hensyn og få et litt mindre negativt syn på verden når man er 27? Eller er man blitt så stor at grunnarbeidet er gjort og det er vanskelig å forandre seg. Det gjelder nemlig min X... Det virker på meg som om han forsto endel ting han ikke gjorde før, så noe var annerledes. I tillegg virket han mer moden... Tror dere man kan stole på at en forandring har funnet sted, og om den eventuelt vil vare? Han har nemlig innsett at han har tapt noen han setter høyt. Selvsagt kan det bare være noe han sier, men jeg tror jeg ville gjennomskuet det. Det virket som et ærlig forsøk på å gjøre en innsats. Han har tatt alt vi har snakket om til etterretning! Dette var fullstendig feilposting... Beklager!!!!!! 0 Siter
tiliti Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Ingen av de tingene er sunt, så med mindre maten din nå er pommes frites og friterte kyllingvinger til alle måltider så blir du neppe å gå ned i vekt. Det handler selvfølgelig også om hvilke mengder du inntar nå, i forhold til hvilke mengder du tenker å innta når du slanker deg. 0 Siter
Gjest rosa 714 Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Dette var fullstendig feilposting... Beklager!!!!!! ) ja det skjønte jeg. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 du må ikke kutte ut middag! Spis en sunn middag med magert kjøtt/fisk og mye grønnsaker. Mye sunnere enn den maten du nevner. Spis heller yoghurt naturell med f.eks havregryn/4korn og frukt. Det er bare reklamen som sier at fitness er sunnt, alle ernæringseksperter sier at sånt er fullt av sukker. Vanlig yoghurt er som dessert, fett og søtt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.