Gå til innhold

slanking

Anbefalte innlegg

Gjest spider voman
Skrevet

Vist jeg kuttet ut middag og spiser go morgen og frukt og fitness og fruit,kommer jeg til å gå ned da?

Gjest rosa 714
Skrevet

Det er en TOTALT feil måte å slanke seg på.

Skrevet

God morgen yoghurt er ikke spesielt sunt, ikke fitness og fruit heller. Mye sukker.

Kjøp en bok om kosthold, gjerne en som inneholder oppskrifter og konkrete ukesopplegg for hva du bør spise.

Jeg kan anbefale Fedon.

Skrevet

Nei, dette er ikke veien å gå hvis du skal slanke deg.

Søk mer informasjon om bra måter å gå ned i vekt på, samtidig som du øker aktivitetsnivået og forbrenningen.

Gjest En sjanse til?
Skrevet

Det er en TOTALT feil måte å slanke seg på.

Kan man bli mindre egoistisk, lære å ta mer hensyn og få et litt mindre negativt syn på verden når man er 27? Eller er man blitt så stor at grunnarbeidet er gjort og det er vanskelig å forandre seg.

Det gjelder nemlig min X... Det virker på meg som om han forsto endel ting han ikke gjorde før, så noe var annerledes. I tillegg virket han mer moden...

Tror dere man kan stole på at en forandring har funnet sted, og om den eventuelt vil vare?

Han har nemlig innsett at han har tapt noen han setter høyt.

Selvsagt kan det bare være noe han sier, men jeg tror jeg ville gjennomskuet det. Det virket som et ærlig forsøk på å gjøre en innsats. Han har tatt alt vi har snakket om til etterretning!

Gjest En sjanse til?
Skrevet

Kan man bli mindre egoistisk, lære å ta mer hensyn og få et litt mindre negativt syn på verden når man er 27? Eller er man blitt så stor at grunnarbeidet er gjort og det er vanskelig å forandre seg.

Det gjelder nemlig min X... Det virker på meg som om han forsto endel ting han ikke gjorde før, så noe var annerledes. I tillegg virket han mer moden...

Tror dere man kan stole på at en forandring har funnet sted, og om den eventuelt vil vare?

Han har nemlig innsett at han har tapt noen han setter høyt.

Selvsagt kan det bare være noe han sier, men jeg tror jeg ville gjennomskuet det. Det virket som et ærlig forsøk på å gjøre en innsats. Han har tatt alt vi har snakket om til etterretning!

Dette var fullstendig feilposting...

Beklager!!!!!!

Skrevet

Ingen av de tingene er sunt, så med mindre maten din nå er pommes frites og friterte kyllingvinger til alle måltider så blir du neppe å gå ned i vekt.

Det handler selvfølgelig også om hvilke mengder du inntar nå, i forhold til hvilke mengder du tenker å innta når du slanker deg.

Gjest rosa 714
Skrevet

Dette var fullstendig feilposting...

Beklager!!!!!!

:o) ja det skjønte jeg.

Gjest Aimabel
Skrevet

du må ikke kutte ut middag! Spis en sunn middag med magert kjøtt/fisk og mye grønnsaker. Mye sunnere enn den maten du nevner. Spis heller yoghurt naturell med f.eks havregryn/4korn og frukt. Det er bare reklamen som sier at fitness er sunnt, alle ernæringseksperter sier at sånt er fullt av sukker. Vanlig yoghurt er som dessert, fett og søtt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...