Cillimor Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 har økt med hele 130kr hver fjortende dag. Det vil si at jeg har 260 kr ekstra å rutte med. hmm lurer på hva jeg skal bruke de på. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg synes de skulle ha økt attføringspengene og rehabiliteringspengene såpass at man kan ha et ok liv uten å være avhengig av andre økonomisk. 0 Siter
Cillimor Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Jeg synes de skulle ha økt attføringspengene og rehabiliteringspengene såpass at man kan ha et ok liv uten å være avhengig av andre økonomisk. Helt enig, jeg hadde aldri klar meg hvis ikke jeg hadde en som "forsørget meg" 0 Siter
tiliti Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg synes de skulle ha økt attføringspengene og rehabiliteringspengene såpass at man kan ha et ok liv uten å være avhengig av andre økonomisk. Minstesatsen ble hevet fra 1,6G til 1,8G våren 2004. Tviler på at det blir hevet noe særlig mer - trenden nå er jo å kutte i trygdene, ikke øke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.