Gjest helt lost på dette jeg! Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Noen som kan gi meg noen tips? skal kjøre fra bergen til sandefjord , hvor kjører jeg? tenkte ta et stopp m overnatting, noen som har noen tips til hvor? 0 Siter
sigga Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Du kjører vel til Voss, videre over Haukelifjell og så til Åmot. Derfra til Bø og videre til Skien, og vips er du nesten i Sandefjord. Trenger strengt tatt ikke overnatte vel? Ellers er det veldig fint på haukelifjellet da, hvis du liker høyfjellshotell da..(",).. God tur. P.S vet ikke om dette er raskeste veien da... 0 Siter
Gjest travelbug Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Kartet på Gule sider kan fortelle at det er ca. 44 mil fra Bergen til Sandefjord. 6-7 timers kjøretur. 0 Siter
Gjest BelBerg Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Da tar du hurtigruta til Trondheim, deretter kjører du E6, den strakaste vei'n.. Ellers er et hot tips å gå på telefonkatalogen.no og velge kart for så å benytte seg av reiseplanleggeren der.. Da finner du raskeste vei.. Kjør til du ikke gidder mer, så sjekker du enten opp noen på byen får deg et ligg og litt søvn, eller så casher du ut et rom på et hotell/motell du finner langs veien en eller annen plass.. Det er liksom ikke værre enn det. Dessuten bør du greie Bergen - Sandefjord uten å kvile beinhaugen. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Se litt på denne siden og legg inn reiseruten din. http://www.geoweb.no/veibok/index.jsp? God tur:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.