Gå til innhold

Bil ferie!

Gjest helt lost på dette jeg!

Anbefalte innlegg

Gjest helt lost på dette jeg!
Skrevet

Noen som kan gi meg noen tips? skal kjøre fra bergen til sandefjord , hvor kjører jeg? tenkte ta et stopp m overnatting, noen som har noen tips til hvor?

Skrevet

Du kjører vel til Voss, videre over Haukelifjell og så til Åmot. Derfra til Bø og videre til Skien, og vips er du nesten i Sandefjord. Trenger strengt tatt ikke overnatte vel? Ellers er det veldig fint på haukelifjellet da, hvis du liker høyfjellshotell da..(",).. God tur.

P.S vet ikke om dette er raskeste veien da...

Gjest travelbug
Skrevet

Kartet på Gule sider kan fortelle at det er ca. 44 mil fra Bergen til Sandefjord. 6-7 timers kjøretur.

Gjest BelBerg
Skrevet

Da tar du hurtigruta til Trondheim, deretter kjører du E6, den strakaste vei'n..

Ellers er et hot tips å gå på telefonkatalogen.no og velge kart for så å benytte seg av reiseplanleggeren der.. Da finner du raskeste vei.. Kjør til du ikke gidder mer, så sjekker du enten opp noen på byen får deg et ligg og litt søvn, eller så casher du ut et rom på et hotell/motell du finner langs veien en eller annen plass.. Det er liksom ikke værre enn det. Dessuten bør du greie Bergen - Sandefjord uten å kvile beinhaugen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...