Snorkfrøken Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hei godtfolk! Hvor lang tid tar det med tog fra lillehammer til Oslo? Og har dere erfaringer fra Hunderfossen? Er det gøy? 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Det er gøy for de små og slitsomt for den voksne ) 0 Siter
Gemini Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Togtiden Lillehammer - Oslo finner du på nsb.no :-) 0 Siter
Gjest BelBerg Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Fy faen... Her er det mye oppegående folk skjønner jeg.. Om man lar det rotere litt i topplokket skjønner man at det er naturlig å finne slik info på nsb.no samt søke etter hunderfossen på google/kvasir. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 Fy faen... Her er det mye oppegående folk skjønner jeg.. Om man lar det rotere litt i topplokket skjønner man at det er naturlig å finne slik info på nsb.no samt søke etter hunderfossen på google/kvasir. Ja, for der står jo all erfaring som den vanlige mann i gata har fra parken....? Snakker om å være "oppegående" 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Mange år siden jeg var der, men den kom ut blandt de beste på en test nå nylig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.