Gjest mij Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Er det god lyd i den, eller er den bare blitt så populær pga designet? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Den har den beste lyden en radio kan ha. Men se opp for kopier, det er mange dårlige kopier på markedet, som bare ser bra ut, og høres ut som en vanlig 200 kronersradio. 0 Siter
Altman Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Jeg har en Tivoli selv, og lyden er kjempegod. Men pass opp for kopier ... 0 Siter
Gjest sirkus radio Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Jeg har en Tivoli selv, og lyden er kjempegod. Men pass opp for kopier ... Kopiene heter noe annet? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Den har den beste lyden en radio kan ha. Men se opp for kopier, det er mange dårlige kopier på markedet, som bare ser bra ut, og høres ut som en vanlig 200 kronersradio. Sikkert teit spm, men hvordan skiller man kopier fra en ekte? Jeg tenkte uansett å kjøpe den fra en forhandler, og da burde jeg vel være på den sikre siden. :-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Sikkert teit spm, men hvordan skiller man kopier fra en ekte? Jeg tenkte uansett å kjøpe den fra en forhandler, og da burde jeg vel være på den sikre siden. :-) Ja hvis det er en seriøs Hifi-forhandler er du trygg. Jeg har sett kopier (ok, ikke helt pene kopier) til og med på Europris og en ganske troverdig kopi på Ellos. Men de kan kjøpes ganske så naturtro via diverse internettbutikker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.