Gå til innhold

Tivoli-radio, er den noe bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det god lyd i den, eller er den bare blitt så populær pga designet?

skorpionfisken
Skrevet

Den har den beste lyden en radio kan ha.

Men se opp for kopier, det er mange dårlige kopier på markedet, som bare ser bra ut, og høres ut som en vanlig 200 kronersradio.

Skrevet

Jeg har en Tivoli selv, og lyden er kjempegod. Men pass opp for kopier ...

Gjest sirkus radio
Skrevet

Jeg har en Tivoli selv, og lyden er kjempegod. Men pass opp for kopier ...

Kopiene heter noe annet?

Skrevet

Den har den beste lyden en radio kan ha.

Men se opp for kopier, det er mange dårlige kopier på markedet, som bare ser bra ut, og høres ut som en vanlig 200 kronersradio.

Sikkert teit spm, men hvordan skiller man kopier fra en ekte? Jeg tenkte uansett å kjøpe den fra en forhandler, og da burde jeg vel være på den sikre siden. :-)

skorpionfisken
Skrevet

Sikkert teit spm, men hvordan skiller man kopier fra en ekte? Jeg tenkte uansett å kjøpe den fra en forhandler, og da burde jeg vel være på den sikre siden. :-)

Ja hvis det er en seriøs Hifi-forhandler er du trygg.

Jeg har sett kopier (ok, ikke helt pene kopier) til og med på Europris og en ganske troverdig kopi på Ellos. Men de kan kjøpes ganske så naturtro via diverse internettbutikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...