Gå til innhold

Hærlig med sommer!

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Endelig har someeren kommet for fullt hit jeg bor:)

Sitter ute med pc på fanget og koser meg,jeg som egentlig ikke liker vin sitter nå og drikker vin til de sene nattetimer.

bader i det store bassenget vårt i hagen og storkoser meg sammen med mann som har laaang ferie og guttungen vår.

Sykkelturer om kveldene er også noe vi koser oss med.

God sommer til alle dolere!!

Gjest blåpapir
Skrevet

hørtes litt tris ut om det er det du "koser" deg med om sommeren. Ute med PC'en... la nå den ligge igjen inne da, og virkelig kos deg ute.

Skrevet

Så flott!

Det er herlig å endelig kunne nyte sommeren for fullt! I morgen er min siste dag på jobb, og jeg ser voldsomt frem til noen uker fri! Det trengs nå... Men samtidig så gleder jeg mer til å ta fatt på jobben igjen-det er kanskje bare positivt? Kos deg med vin, sykkel, mann og barn!

Gjest midia
Skrevet

hørtes litt tris ut om det er det du "koser" deg med om sommeren. Ute med PC'en... la nå den ligge igjen inne da, og virkelig kos deg ute.

Har jo nettopp fått bærbar pc jo!

Har gleda meg lenge til å sitte ute å dole.

koser meg jo innimellom da selvfølgelig!

Skrevet

Har jo nettopp fått bærbar pc jo!

Har gleda meg lenge til å sitte ute å dole.

koser meg jo innimellom da selvfølgelig!

Kos deg med den bærbare du! :-)

Gleder meg som en liten unge til jeg får bærbar sjøl. Men må vente til ca 1.september. Så da er vel sommeren på hell og vel så det... Men skal bli digg uansett!

Gjest dummeste på lenge
Skrevet

Skal du liksom fortelle "midia" at hvis hun virkelig skal kose seg, så må hun gå inn med PC'en !!

Er din form for kos den eneste rette for alle ?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det skrives herlig! ;p

=)

Forsøker bare å ødelegge litt sommergleden din.

Her er det vind, småkaldt og det er leeeeenge til ferie :(

*Hyyyyyyl*

Kos deg heldiggrisen =)

Skrevet

Høres bra ut. :)

Send litt sommer hitover også, da.

Her er det så ustabilt for tiden at en aldri vet hva en skal kle på seg.

Jeg gikk ut i topp og tynt flagreskjørt idag morges, for da var det varmt og fint. Da jeg dro fra jobb var det småregn og masse vind, og skjørtet sto i fare for å blåse litt ut av kontroll.

*sukk*

Jeg vil ha sommer og varme her også!!

Kizza1365380506
Skrevet

Jah, endelig er sommeren kommet her og. Men jeg skal jobbe ut uken og da blir det vel regn igjen.

Kos deg med vin og pc :o)

Mvh

Skrevet

Det er DEILIG!

Jeg ligger langflat i sola og lytter til lydbok på md'en. Må inn og avkjøle meg litt med DOL innimellom, da. :)

Mobilen har jeg slått av, skal ikke ha noe av sjefer som ringer og beordrer meg på jobb i finværet! ;)

Gjest midia
Skrevet

Det skrives herlig! ;p

=)

Forsøker bare å ødelegge litt sommergleden din.

Her er det vind, småkaldt og det er leeeeenge til ferie :(

*Hyyyyyyl*

Kos deg heldiggrisen =)

Du da! må jo ha litt tålmodighet med meg nå som jeg har et helt annet tastatur.

Vi får håpe sommeren kommer til deg også snart da!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du da! må jo ha litt tålmodighet med meg nå som jeg har et helt annet tastatur.

Vi får håpe sommeren kommer til deg også snart da!!

He he.. *sorry* =)

Det håper jeg og..hørte det var meldt go'vær til helgen. Får håpe det stemmer =D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...